گوناگون

توسعه اقتصادی لرستان در گرو تقویت فرهنگ کار است

به گزارش خبرنگار مهر، علی کورانی‌فر عصر یکشنبه در دیدار جمعی از اهالی فکر و فرهنگ استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت: توسعه اقتصادی یکی از الزامات استان است و لازمه توسعه اقتصادی نیز ترویج فرهنگ کار است.

وی توسعه اقتصادی را در گرو تقویت و ارتقای فرهنگ کار و افزایش راندمان کاری نیرو انسانی دانست و تصریح کرد: توسعه اقتصادی تنها تابع تکنولوژی و صادرات و واردات نیست بلکه هرجا که رشد و پیشرفت بوده نیروی انسانی فعال و کارآمد در آن دخیل بوده است.

کورانی فر ادامه داد: در حال حاضر استفاده مفید از ساعات کاری در کشور کمتر از 25 دقیقه است که ناشی از نگرشی است که به کار و فرهنگ کار وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان رفتار انسانی را ناشی از نوع نگرش او دانست و بیان داشت: اعتقادات دینی یک امتیاز در کشور محسوب می شوند و این مزید بر علت می شود که وجدان کاری ما بیشتر از سایر کشورهای دنیا باشد.

وی در ادامه گفت: ضعف ها و معایب در فرهنگ کار با برنامه ریزی صحیح و کار مضاعف و مدیریت جهادی قابل حل است چرا که ظرفیت ها و فرصت ها در دل سختی و مشقات نهفته اند.

کورانی فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دنیای امروز جنگ نرم افزاری شکل گرفته است عنوان کرد: رسانه ها سلاح قوی این جنگ و کلمات و عبارات گلوله های آن هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان اظهار داشت: امیدواریم همزمان با آغاز کار ستاد تعیین راهبردهای استراتژیک در استان و با اعتماد به نفس و تکیه بر خداوند بتوانیم گام های مثبتی را در مسیری ارتقای استان برداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا