گوناگون

توسعه گردشگری بوشهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از 9 پروژه های در دست اقدام شهرداری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوست داشتم پروژه ها را از نزدیک ببینم اظهار داشت: پروژه‌های بوشهر در سال‌های مختلف جایگاه‌های متفاوتی داشته که سال گذشته چیزی حدود 16 میلیارد تومان پروژه های شهر بوشهر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه امسال پروژه ها افزایش پیدا خواهد کرد تصریح کرد: یکی از کاستی های ما کمبود اعتبارات بوده که باید بخشی از ساخت و ساز ها را به سرمایه گذاران خصوصی واگذار کنیم.

سالاری با بیان اینکه باید در حوزه هایی که وجود دارد قدم های محکم تری برداریم افزود: باید با جذب سرمایه گذاران بر بخش گردشگری تاکید کرده و بوشهر را به منطقه ای گردش پذیر تبدیل کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جایگاه بوشهر از لحاظ ظرفیت ها ممتاز است ادامه داد: این جایگاه و ظرفیت را باید به دوبرابر گذشته تبدیل کنیم تا بوشهر را به آنجا که جایگاه واقعیش است برسانیم.

وی با بیان اینکه باید به ظرفیت های بخش کشاورزی توجه ویژه ای کنیم تصریح کرد: در بحث گلخانه‌ای و در خصوص صنایعی که نیازمند انرژی می باشد توجه ویژه ای داشته باشیم.

سالاری ادامه داد: بادی با ایجاد اشتغال فرصت های بیشتری را در دسترس جوانان به خصوص قشر تحصیلکرده قرار داده و از آنها حمایت کنیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: چیزی که الان برای فاز اول پروژه ها پیش بینی شده حدود 9 میلیارد تومان بوده و در فاز دوم قرار است این مبلغ به 16 میلیارد تومان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا