گوناگون

تولید کنندگان جوان ایده ها را به تولید سودآور تبدیل کنند

81216865 5788156

به گزارش ایرنا، ˈمرتضی بانکˈ عصر پنجشنبه در ششمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان افزود: این امر در صورت مشارکت تولید کنندگان جوان با سرمایه گذاران داخلی محقق می شود.

وی به شعار دولت یازدهم مبنی بر گسترش فعالیت های بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: در دل اقتصاد موفق بخش خصوصی موفق قرار دارد.

بانک با بیان اینکه دولت یازدهم به توانایی بخش خصوصی اعتماد دارد، افزود: بخش خصوصی باید بر روی پاهای خود بایستد و بر امکانات موجود خود تکیه کند.

وی یکی از مشکلات بخش خصوصی را تکیه زدن بر نهادهای دولتی عنوان و تصریح کرد: بخش خصوصی باید توانایی های خودش را باور داشته باشد تا بتواند در عرصه اقتصادی موفق عمل کند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران نیز در این جشنواره خواستار استفاده شرکت های دولتی از کالاهای تولید داخل شد و افزود: تاکید رهبر فرزانه انقلاب در سال های اخیر بر استفاده از کالاهای تولید داخل است.

ˈعلی صدری ˈ با بیان اینکه کیفیت کالاهای تولید داخل از کالاهای خارجی بهتر است، افزود: استفاده از کالاهای خارجی ضربه ای سنگین به اقتصاد کشور وارد می کند.

صدری خواستار ارائه تسهیلات بانکی به شرکت های دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی شد و گفت: تفاهمنامه همکاری بین سازمان فنی و حرفه ای کشور با وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران منعقد شده است تا از این طریق دانش علمی به تولید کنندگان جوان منتقل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: برخی از افراد در دولت های قبلی بر اساس سلایق خود کارها را انجام می دادند که در حال حاضر مشکلات فراوانی برای جامعه ایجاد کرده است.

ˈحسین سیستانیˈ با بیان اینکه مدیران نقش مهمی در بروز استعدادهای جوانان این مرز و بوم ایفا می کنند، افزود: مدیران کشور با تدوین برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت درصدد ترسیم نقشه پیشرفت کشور هستند.

سیستانی با بیان اینکه وضعیت کشاورزی استان اصفهان در شرایط خوبی نیست، ادامه داد: با توسعه صنعت «آی تی» می توان مشاغل زیادی برای جوانان این خطه ایجاد کرد.

ششمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان با حضور معاون نهاد ریاست جمهوری در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

معاون نهاد ریاست جمهوری در این جشنواره به عنوان چهره ماندگار سال 93 معرفی شد.

7137/ پ/ 607/ 3404

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا