گوناگون

تکمیل فاز دوم پل غیر همسطح شهرقدس

81228264 5807530

«خدابخش محمد زاده پودینه» روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس توافق شهرداری، شورای اسلامی شهرستان قدس و استانداری تهران عملیات تکمیل فاز دوم پل شهرستان قدس آغاز می شود.

وی افزود: مقرر شده است تا با پرداخت 30 میلیارد ریال از سوی شهرداری قدس و 30 میلیارد ریال از سوی

استانداری تهران فاز دوم تکمیل شود.

پودینه در خصوص زمان افتتاح مسیر ورودی پل به سمت شهر قدس اظهارداشت: شرکت تالیر پیمانکار پل موظف شده است تا بهمن ماه ساختمان پل را تکمیل کند تا در 22 بهمن امسال به بهره برداری برسد.

وی افزود: کلنگ احداث پل غیر همسطح شهرستان که به منظور حل مشکل ترافیک ورودی و خروجی شهرستان قدس از سال 1388 بر زمین زده شد و با وجود صرف هزینه های زیاد، ساخت آن تا سال 92 به دلیل مشکلات اعتباری پیشرفت کمی داشت.

رییس شورای اسلامی شهر قدس، تصریح کرد: در دوره قبلی شورای اسلامی شهر با تصویب اعضا مقرر شد، مبلغی در حدود 60 و سپس 40 میلیارد ریال، به عنوان قرض الحسنه برای ساخت این پل توسط شهرداری به پیمانکار پرداخت شود اما به دلیل قانونی نبودن این کار اجرایی نشد.

وی با اعلام مصوبه شورای اسلامی شهر در تاریخ 12 شهریور سال گذشته گفت: از این تاریخ با ورود شورا به این طرح ناتمام و پرداخت 40 میلیارد ریال به پیمانکار، ظرف سه ماه مسیر خروجی از شهر قدس به کرج و تهران، تکمیل شد.

پودینه پرداخت هزینه تکمیل فاز دوم پل را به صورت تهاتری بیان و تشریح کرد: بعد از این پرداخت، قرار شد استانداری این مبلغ را بعدا و هنگام تعریف بودجه در قالب سرانه به شهرداری قدس، بازگرداند.

تهرام/5570//1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا