گوناگون

تیم‌های مرحله نیمه نهایی جام ستاره ها مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های فوتبال جام ستاره که پنجمین دوره آن با حضور 8 تیم آغاز شده بود، سه شنبه شب با برگزاری چند دیدار پیگیری شذد و تیم های پیشکسوتان پرسپولیس، موسیقی، پدر خوب و پاراگ به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در مسابقات سه شنبه شب ابتدا تیم های پرسپولیس و رینوزیت به مصاف هم رفتند که در این دیدار سرخپوشان پرسپولیس با نتیجه 6 بر 2 حریف خود را شکست دادند. سعید نعیم آبادی، علیرضا امامی فر، علی مهماندوست، رضا جباری، و سهراب انتظاری(3 گل) برای سرخپوشان گل زدند. فرشاد کرمی و اصغر قلاب نیز گل های تیم رینوزیت را به ثمر رساندند.

دیدار دوم این مرحله را تیم های پاراگ و پدرخوب برگزار کردند که دو تیم در پایان به تساوی 3 بر 3 دست پیدا کردند. امیرعابس غفوری اصل، رضا ملاح زاده و محمد هاشم زاده برای تیم پدرخوب و پیام پورانکو، مهران تنهایی و حسین توکلی برای تیم پاراگ گلزنی کردند.

تیم های منتخب 98 و استقلال دیگر دیدار سه شنبه شب را برگزار کردند که در پایان این دو تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند. علیرضا اکبرپور(2 گل) و کریم باقری برای تیم منتخب 98 و حمید واعظ(2 گل) و سعید بیگی برای تیم استقلال گل زدند.

چهارمین دیدار این مرحله نیز بین تیم های موسیقی و هنرمندان برگزار شد که این دیدار هم با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. پژمان جمشیدی، مهدی شیری و علی آذری گل های تیم موسیقی را به ثمر رساندند و برای تیم هنرمندان ستاره نیز وحید شمسایی( 2 گل) و مهدی ماهانی گلزنی کردند.

در پایان دیدارهای سه شنبه شب مهدی شیری و نیما نکیسا به عنوان بهترین بازیکنان انتخاب شدند و از طرف برند ساعت آیس واچ و شرکت رینوزیت هدایایی دریافت کردند. مرحله نیمه نهایی جام ستاره ها سه شنبه هفته آینده (31 تیرماه ) در مجموعه سبز ولنجک برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا