گوناگون

تیم تنیس روی میز بانوان قم مغلوب شهرداری بم شد

مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در دور گروهی ادامه یافت و تیم تنیس روی میز قم عصر سه‌شنبه در سومین بازی برابر دیگر نماینده استان کرمان شکست خورد.

بانوان تنیس روی میز قم که در مسابقات لیگ بر‌تر نوجوانان دختر سراسر کشور شرکت کرده‌اند در دیدار برابر شهرداری بم با پیروزی در 2 بازی و شکست در 5 مسابقه در مجموع با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شدند و نوار پیروزی‌های این تیم قطع شد.

این در حالی است که نماینده قم در نخستین بازی خود 5 بر یک برابر کرمان پیروز شد و سپس در دومین مسابقه با همین نتیجه برابر هیئت تنیس روی میز اصفهان به برتری رسید.

تیم‌های تنیس روی میز قم، هیئت تنیس روی میز کرمان، اصفهان، شهرداری بم، هیئت مرکزی، لرستان، آذربایجان غربی، فارس و شهرداری بم تیم‌های حاضر در مرحله گروهی این مسابقات را تشکیل می‌دهند که پیش از آغاز این رقابت‌ها 4 تیم از جمع تیم‌های حاضر در این گروه از حضور در لیگ بر‌تر انصراف دادند.

پس از پایان مراحل رفت و برگشت دور گروهی، 3 تیم به مرحله پایانی صعود می‌کنند در حالی که تیم تنیس روی میز قم با توجه به کسب امتیاز کامل مسابقه برابر کرمان و اصفهان و برخورداری از توان فنی قابل توجه از شانس بالایی برای کسب جواز صعود برخوردار است.

زینب کاکایی، حانیه عموئیان، شیما صفایی، هدیه آقا محمدی، هلیا اصغری و انیس اسماعیلی نفرات تیم تنیس روی میز استان قم را تشکیل می‌دهند در حالی که مربیگری این تیم بر عهده فاطمه محقق است.

قم در بخش پسران نیز میزبانی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان بر عهده گرفته است و این مسابقات قرار است از 16 مهر در سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید محمدی قم آغاز به کار کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا