گوناگون

تیم خدمات پزشکی رایگان در دشتی مستقر می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در نشست با مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت اظهار داشت:این تیم پزشکی مختصص جراحی چشم پزشکی و دندانپزشکی است که خدمات رایگان به مردم ارائه می دهند.

وی با تقدیر از مدیر بنیاد خیریه نوآوران افزود:برپایی این بیمارستان یکی از کارهای ارزشمند است که به مردم مناطق محروم خدمات ارائه می دهند .

مهرجو ادامه داد:بخشی از جمعیت این شهرستان از تمکن مالی کافی برخوردار نیستند ولذا قادر به دریافت خدمات پزشکی در مراکز خصوصی و حتی دولتی مرکز استان نیستند.

وی از آمادگی کامل شهرستان برای برپایی این بیمارستان  خبر داد و تصریح کرد:مدیران شهرستان جهت برپایی هر چه بهتر این بیمارستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت نیز گفت: امسال، چهارمین سال فعالیت این بنیاد خیریه است که در مناطق محروم به مردم خدمات ارائه می دهیم .

وی با تاکید بر اینکه توسط این مرکز فقط جراحی چشم و دندانپزشکی صورت می گیرد خاطر نشان کرد:این سیزدهمین استانی که در آن فعالیت انجام می دهیم وبنا داریم یکی از مناطق  محروم از خطه حاشیه خلیج فارس استان بوشهر برای ارائه خدمات انتخاب نمائیم..

حسنی یادآور شد: در طول فعالیت این بنیاد تاکنون 4 هزار و 200 عمل جراحی آب مروارید انجام شده و حدود 60 هزار نفر از خدمات چشم‌پزشکی و دندانپزشکی بنیاد بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت:در حال حاضر 500 ‌چشم‌پزشک و دندانپزشک از سراسر کشور جزو این مجموعه بزرگ خیریه قرار دارند و ارزش ریالی خدمات صورت گرفته در 13 استان  260 میلیارد ریال است.

مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت با اشاره به اینکه فعالیت بنیاد از سال 89 با سه ‌دندانپزشک و 9 ‌چشم‌پزشک شروع به کار کرد یادآور شد: متخصصان در مدت 100 روز حداقل 20 هزار نفر را معاینه و درمان می کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه 60 تا 70 نفر ویزیت می‌شوند، تصریح کرد: این کاروان دارای چهار بخش بینایی سنجی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و پشتیبانی است که خدمات گوناگون به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

حسنی بیان کرد:کاروان نوآوران سلامت برای معاینه چشم و دندانپزشکی از 15آبان تا 15اسفند امسال در در استان  بوشهر مستقر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا