گوناگون

تیم مذاکره کننده هسته ای تابع ملت و رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان قدس با توصیه همه نمازگزاران به رعایت تقوا و اشاره به پایان مراسم معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف فرصت تجدید و نوسازی احوالات روحی و دینی است، جامعه امروز ما با وجود هجمه های مختلف در جبهه جنگ نرم، با برگزاری آیین هایی همچون اعتکاف در مسیر توسعه دینی گام های بسزایی برداشته است.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه آینده مصادف با سالروز آغاز محاصره اقتصادی آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال 1359 است.

وی افزود: شاید عده ای از مردم گمان می کردند که دشمنان در سال های اخیر ایران را تحریم کرده اند اما در حقیقت آمریکایی ها پس از تسخیر لانه جاسوسی و شکستشان در طبس نا امید شده و تحریم های اقتصادی را علیه نظام آغاز کردند؛ امام راحل( ره) در این باره می فرمایند که “اگر دشمنان یک کار خوب برای این کشور انجام داده است همین تحریم ها بوده، زیرا این اتفاق موجب شکوفایی جوانان این مرز و بوم می شود” و امروز نخبه های ایرانی در تمامی زمینه ها این امر را ثابت کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر پس از مذاکرات انجام شده و قرار بر لغو پاره ای از تحریم ها بار دیگر دشمنان سعی در کارشکنی و شیطنت دارند، آنها هنوز ملت ایران را نشناخته اند و نمی دانند که ایرانیان هرگز ذره ای از آرمان ها و اصول خود عقب نشینی نمی کنند.

حجت الاسلام میراحمدی تصریح کرد: رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده ایران تابع نظرات ملت و مقام معظم رهبری هستند و همواره اهداف و مصلحت های نظام را در نظر دارند و دشمنان نیز مانند گذشته مجبور به تسلیم می شوند.

وی اظهار داشت: روز شنبه مصادف است با سالروز رحلت عالم ربانی آیت الله بهجت که یکی از مراجع تقلید بزرگ اسلام بود، شخصیتی که در زمان حیاتش به خوبی شناسایی نشد و اکنون پس از رحلتش همگان متوجه شده اند که چه گوهری از دست رفته است.

وی در پایان به والدین توصیه کرد که با توجه به نزدیکی فصل تابستان و تعطیلات مدارس، برنامه ریزی خوبی برای اوقات فراغت فرزندانشان داشته باشند زیرا آینده ایران اسلامی بدست همین کودکان و نوجوانان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا