گوناگون

ثبت نام یک و هزار و 400 اثر درجشنواره فیلم کوتاه تهران

2333565 414 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، ایل بیگی در جمع هنرمندان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان اراک افزود: رویکرد جدید این انجمن موجب اقبال بیشتر سینماگران داخلی و خارجی به این جشنواره شده است.
وی گفت : در سالهای گذشته حضور فلیمسازان فیلم کوتاه در بخش بین الملل کمرنگ بود و ارتباط بخش بین الملل فیلم کوتاه با چالش هایی روبرو شد.
وی افزود : جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۲۲ مهرماه سال جاری به مدت شش روز برگزار خواهد شد که فیلمسازان و هنرمندان خارجی در آن حضوری چشمگیر دارند.
وی گفت : بحث اقتصاد هنر، یک مقوله جدی در سینماست و اگر سینماگران جوان به این حوزه توجه کافی داشته باشند تولیدات هدفمند و منطبق با نیاز روز شده و با اقبال بازار نیز مواجه خواهند شد.
ایل بیگی افزود : در سالهای گذشته سیاستهای نادرست و وجود برخی مشکلات سبب شد تا 300 فیلم ارسالی ایران به جشنواره های مختلف خارجی با عدم موفقیت روبرو شده و وضعیت به گونه ای بود که تنها سه فیلم در این جشنواره ها پذیرفته شدند.

وی گفت : به منظور تقویت آثار هنری فاخر و حمایت از هنرمندان با استعداد و خلاق؛ برگزاری جشنواره های منطقه ای در دستور کار انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته است.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: سیاست اصلی این انجمن خود اتکایی و حفظ استقلال فکری و خلاقانه هنرمندان جوان است.
وی گفت : گستره فعالیت انجمن سینمای جوانان باید فراتر از مرکز استان باشد و مسوولان این انجمن باید زمینه حضور و مشارکت بیشتر جوانان در دیگر شهرها را فراهم کنند./س

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا