گوناگون

جذب سرمایه های ایرانیان خارج از کشور بخشی از مشکلات را مرتفع می کند

81152434 5674600

به گزارش خبرنگار ایرناˈسید حسین هاشمی ˈ عصر دوشنبه در اولین نشست شورای امور ایرانیان خارج از کشور استان تهران که در محل استانداری تهران برگزارشد اظهار کرد:جذب سرمایه های ایرانیان خارج از کشور نیازمند همدلی، همراهی و تعامل همگانی برای دادن اطمینان به سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کشور است.

وی با بیان این مطلب که استان تهران می تواند در زمینه جذب سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور الگوی کشوری شود گفت: تعیین محلی برای شورای امور ایرانیان خارج از کشور باید به سرعت عملیاتی شود.

هاشمی ترکیب شورای امور ایرانیان خارج از کشور در استان تهران را یک ترکیب چند وجهی عنوان کرد که خواهد توانست اطمینان خاطر مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور را به آنان بدهد.

نماینده عالی دولت در پایتخت با اشاره به آغاز فعالیت ها برای ایجاد مرکز شورای امور ایرانیان خارج از کشور استان تهران افزود: بزودی محلی به صورت موقت در اختیار این شورا قرار خواهد گرفت.

وی خواستار برگزاری فصلی جلسات شورای امور ایرانیان خارج از کشور شد و گفت: بزودی مرکز جذب سرمایه گذاری استان تهران در محل امور اقتصاد و دارایی راه اندازی و در کنار آن محل شورای امور ایرانیان نیز افتتاح می شود.

اواخر سال 1383 «شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور» شکل گرفت که در بدو تاسیس بر اساس آئین نامه مصوب، شورای عالی زیر مجموعه وزات امور خارجه قرار گرفت.

تهرام 564/9977

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا