گوناگون

جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی لرستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر شنبه در نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی لرستان اظهار داشت: مطابق روال هر ساله فعالیتهای مجمع مشورتی جوانان لرستان این برنامه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره باید برنامه ریزیهای لازم از هم اکنون آغاز شود، عنوان کرد: مرحله نخست در این زمینه باید شناسایی فعالان فرهنگی جوان استان و تعیین مصادیق و ضوابط اجرایی برگزاری جشنواره باشد و در گام بعدی باید نسبت به ارزیابی فعالیتهای جوانان در این زمینه اقدام شود.

حجت الاسلام میرعمادی بر ضرورت تدوین فراخوان برگزاری جشنواره فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی لرستان تاکید کرد و بیان داشت: همچنین باید اطلاع رسانی کاملی از فرآیند برگزاری این جشنواره به منظور اطلاع جوانان لرستانی صورت گیرد.

وی از احصاء پیشنهادات اعضای مجمع مشورتی جوانان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره خبر داد و بیان داشت: باید میدان وسیعی در نظر گرفته شود که جوانان فعالیتهای فرهنگی خود را عرضه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بر ضرورت برگزاری جلسات برنامه ریزی این جشنواره به صورت مستمر و منظم تاکید کرد و یادآور شد: به دنبال برگزاری این جشنواره به صورت چند روزه و با رویکرد نو و متنوع هستیم.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اهمیت معرفی فعالیتهای فرهنگی “خودجوش” جوانان لرستانی، برگزاری این جشنواره را در این راستا دانست و بیان داشت: همچنین باید زمینه تشویق جوانان فعال در حوزه فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی فراهم شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ، شناسایی جوانان فعال فرهنگی زیر 30 سال و معرفی فعالیتهای خودجوش آنها در حوزه های مختلف فضای مجازی، آموزشی، فعالیتهای هنری، پژوهشی، نشر، تولیدات فرهنگی و رسانه ای، تبلیغات فرهنگی و .. را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام “اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی”، برگزاری این جشنواره را گامی در راستای تبیین و تحقق اهداف شعار سال در حوزه فرهنگی عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا