گوناگون

حاشيه‌هاي بازي پرسپوليس و صداقت آستارا

 تيم فوتبال پرسپوليس براي برگزاري دومين ديدار تدارکاتي خود در اردوي اردبيل، ظهر امروز به آستارا رفت و از ساعت 17 امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم فوتبال صداقت رفت.

اين ديدار در شرايطي برگزار شد که از ساعت 9 صبح بليت‌فروشي به بهاي 8 هزار تومان براي هر هوادار آغاز شده بود.

*هواداران که حدود 2 هزار نفر هستند، يک ساعت قبل از بازي ورزشگاه را پر کردند و برخي از هواداران نيز به صورت ايستاده بازي را نظاره‌گر شدند. اين ورزشگاه 2 هزار نفر گنجايش دارد.

* مکاني، بنگر، عسگر، طارمي، نورالهي، ميثم حسيني، نوروزي، علوي، جشني، فاطمي و علي‌کاري 11 مرد پرسپوليس در ديدار امروز هستند.

* با توجه به اينکه گنجايش ورزشگاه امروز خيلي زود تکميل شد، هواداران آستارايي به سمت ساختمان‌هاي اطراف ورزشگاه رفتند و با حضور در تراس‌ها بازي را نظاره‌گر شدند.

*مرزبانان کشورمان نيز با لباس‌هاي مخصوص خود بازي امروز را تماشا کردند.

* با توجه به زمين نامطلوب ورزشگاه وحدت آستارا، دايي به بازيکنان تذکر داد تا مراقب باشند تا مصدوم نشوند.

* هواداران آستارايي با تشويق سيدجلال حسيني و خلعتبري خواستار حضور هرچه سريع‌تر اين دو بازيکن در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس شدند.

* با توجه به کمبود جا، مسئولان آستارايي دور تا دور زمين چمن صندلي گذاشتند و بازي را از کنار زمين نظاره‌گر شدند.

* هواداران آستارايي به شدت بازيکنان پرسپوليس و حتي بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان را تشويق کردند و براي آنها در بازي امشب آرزوي موفقيت کردند.

* علي دايي نيز که به دليل تشويق تشديد بارها به سمت هواداران رفت و از آنها تشکر کرد، در ابتداي بازي براي تيم حريف نيز آرزوي موفقيت کرد.

* حدود 200 هوادار نيز پشت درب بسته ورزشگاه مانده‌اند و تمام سعي و تلاش خود را مي‌کنند که به هر قيمتي که شده وارد ورزشگاه شوند.

* پرسپوليسي‌ها همچنين با اسکورت ويژه از هتل اسپيانس تا داخل آستارا و محل ورزشگاه آمدند و با توجه به ازدحام هواداران به سختي وارد ورزشگاه شدند.

* اسپانسر باشگاه پرسپوليس امروز هم بيکار نبود و دور تا دور ورزشگاه را پر از تبليغات خود کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا