گوناگون

حاشیه‌های روز اول نوزدهمین نمایشگاه نفت

وقتی وزیر نفت از اقدامات صورت گرفته و نفت ملی صحبت کرد حاضرین در سالن افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت‌، گاز، پالایش و پتروشیمی کف زدند و رضایت خود را بارها این گونه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی در حالی از امروز آغاز به کار کرد که اکثر بازدیدکنندگان در ترافیک اطراف نمایشگاه ماندند و اندکی دیر به محل افتتاحیه رسیدند.

هنگامی که زنگنه درباره اقدامات صورت گرفته در مراسم افتتاحیه صحبت می‌کرد به فعالیت و ابتکار ایرانیان اشاره کرد و گفت:‌ “از شر تحریم‌ها نجات پیدا می کنیم چرا که ما از سنگلاخ‌ها و صخره‌ها عبور کردیم و توانستیم خود را به جهانیان نشان دهیم” که در این میان حاضران در سالن وزیر نفت را با تشویق‌های خود همراهی کردند. پس از آن دو بار دیگر حاضران در سالن با تشویق خود به وزیر نفت نشان دادند که از صحبت‌های وی راضی بودند و به آینده کشور امیدوار.

پس از سخنرانی وزیر نفت در سالن میلاد و حرکت هیات همراه وی به سمت افتتاحیه سالن‌های نمایشگاه، جمعیت زیادی وزیر نفت را همراهی کرد اما این جمعیت همچون همیشه نبود چرا که علاوه بر تیم حراست، ماموران نیروی انتظامی در نمایشگاه نیز وزیر را همراهی می‌کردند و این امر باعث شد تا خبرنگاران به سختی بتوانند با وزیر نفت صحبت کنند.

اما آنچه بیش از هر چیز رسانه‌های کشور را ناراحت کرد تمسخر شرکت‌های خارجی از وضعیت موجود در سالن‌های نمایشگاه بود.

برخی شرکت‌های خارجی با گرفتن عکس و فیلم از وضعیت خبر گرفتن خبرنگاران از وزیر نفت با خنده یکدیگر را صدا می‌کردند و به این وضع می‌خندیدند که این امر خبرنگاران ایرانی را ناراحت کرد.

در ادامه وقتی وزیر نفت در حال خروج از سالن اصلی نمایشگاه بود چند تن از بازدیدکنندگان و مردم عادی مقابل وی آمدند و پرسش‌هایی داشتند که با مقاومت تیم حراست وزیر نفت نتوانستند با وزیر صحبت کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا