گوناگون

حسن‌زاده: حلافي بايد به خدمت سربازي برود

  اسماعيل حسن‌زاده درباره وضعيت کارت پايان خدمت سعيد حلافي بازيکن تيم پيکان که مسئولان فجر سپاسي معتقد بودند جعلي است، گفت: با توجه به استعلامي که از سازمان نظام وظيفه گرفتيم، کارت معافيت حلافي درست و قانوني صادر شده بود اما با توجه به اعتراض فجري‌ها سازمان نظام وظيفه و کميسيون پزشکي تشخيص دادند که او تنها بايد معاف از رزم مي‌شد و به اين ترتيب از 29 تيرماه 93 سرباز به حساب مي‌آيد.

به گزارش تسنيم، وي با بيان اينکه حلافي بايد به سربازي برود، تصريح کرد: در کميسيون پزشکي سازمان نظام وظيفه ابتدا حلافي از رفتن به خدمت مقدس سربازي معاف و کارت پايان خدمت هم براي اين بازيکن قانوني صادر شد اما مسئولان فجرسپاسي معتقد بودند که کارت پايان خدمت او جعلي است. پس از استعلام از نظام وظيفه، مشخص شد که کارت پايان خدمت حلافي درست بوده اما فجري‌ها بار ديگر اعتراض کردند و گفتند نامه‌هاي ديگري در اختيار کميته انضباطي قرار مي‌دهند که نشان از جعلي بودن کارت پايان خدمت دارد.

رئيس کميته انضباطي ادامه داد: تا دو روز گذشته نامه‌اي از سوي مسئولان فجر در اختيار کميته انضباطي قرار نگرفته اما سازمان نظام وظيفه در نامه‌اي به ما اعلام کرد که بار ديگر مسئله حلافي در کميسيون پزشکي بررسي و به اين نتيجه رسيده‌ايم که او تنها بايد معاف از رزم مي‌شد و بايد به سربازي برود.

حسن‌زاده در پاسخ به اين سوال که آيا در نتيجه ديدار پلي‌آف ديدار تيم‌هاي فجر سپاسي و پيکان تغييري ايجاد مي‌شود يا نه، به تسنيم گفت: با توجه به اينکه کارت پايان خدمت حلافي تا پايان خرداد امسال قانوني بوده، هيچ تغييري در نتيجه رخ نمي‌دهد.

وي در مورد اينکه چه کسي مقصر ارائه کارت پايان خدمت حلافي بوده است، گفت: براي ما (کميته انضباطي) مهم اين بود که کارت پايان خدمت حلافي جعلي نبوده باشد و درباره حلافي اکنون سرباز شده است، ما پاسخگو نيستيم.

حسن‌زاده همچنين درباره اينکه سرنوشت کارت پايان خدمت بازيکنان فولاد به کجا کشيده شد، گفت: در اين مورد شکايتي به دست ما نرسيد که بخواهيم از سازمان نظام وظيفه استعلام بگيريم.

تيم فوتبال پيکان در ديدار پلي‌آف ليگ برتر در مجموع دو بازي با نتيجه يک بر صفر برابر فجرسپاسي به برتري رسيد و به ليگ برتر راه يافت. پس از اين موضوع مسئولان فجرسپاسي به جعلي بودن کارت پايان خدمت حلافي اعتراض کردند و معتقد بودند کارت اين بازيکن جعلي است اما با اظهارات رئيس کميته انضباطي مشخص شد تغييري در نتيجه حاصل نمي‌شود و پيکان در ليگ برتر باقي خواهد ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا