گوناگون

حضور جوانان در عرصه سازندگی با طرح هجرت 3 نمود عینی پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صائمی عصر دوشنبه در اولین جلسه طرح هجرت سه شهرستان میامی در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان، با تاکید بر اینکه حضور جوانان در عرصه سازندگی با طرح هجرت 3 نمود عینی پیدا کرد، افزود: شناخت جوانان و استفاده مطلوب آنها از اوقات فراغت یکی از دغدغه های مهم مسئولان در این طرح است.

وی تصریح کرد: توجه به طرح هجرت سه درکنار برگزاری کلاس های اوقات فراغت یکی از عوامل مهم در آموزه های مختلف برای جوانان محسوب می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی همچنین به تشریح اهداف این طرح و دستاوردهای آن پرداخته و افزود: طرح با همکاری بسیج سازندگی انجام می شود و در کنار پایگاه های اوقات فراغت می تواند نمونه بارز از حضور جوانان در عرصه سازندگی کشور باشد.

صائمی گفت: باید از تجربیات این طرح در سال های گذشته استفاده کرده و سازماندهی امور به صورت بسیار مطلوب و با توجه به شعار امسال که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است انجام شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی نیز در این جلسه گفت: هجرت سه طرحی است که مقام معظم رهبری دستور تشکیل آن را دادند و با مشارکت فعال دانش آموزان شکل گرفته است.

عباسعلی خواجه تاکید کرد: مشکل عمده طرح هجرت در سال گذشته کاهش اعتبارات بوده است با این حال این طرح با مشارکت اولیاء و خیرین و استفاده از امکانات موجود در حد خوبی برگزار شد.

در پایان جلسه اعضای طرح در مورد وظایف و مسئولیت ها خود توجیه و در مورد تامین اعتبارات مدارس مجری طرح و مراسم افتتاحی بحث و تبادل نظر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا