گوناگون

حضور در جبهه فرهنگی بدون داشتن روحیه جهادی محقق نمی شود/ بسیج چکیده ملت است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر چهارشنبه در اجلاس مجمع عالی بسیج در سپاه عاشورا با بیان این مطلب اظهار داشت: شبیخون فرهنگی دشمن در ایران آغاز شده است و دشمن توانسته در کشور جای پایی برای خود باز کند.

وی همچنین در ادامه بحث گفتمان سازی و ایجاد دغدغه در میان مسوولان و مردم را اقدامی اساسی و پایه ای دانست و افزود: فعال عمل کردن یکی از ضرورت هایی که بسیجیان و نخبگان باید این خصلت را داشته باشند، چرا که اگر منتظر اتفاقات باشیم تا در آن زمان دفاع کنیم این اقدام نهایت ضعف و ذلت است.

سردار کریمیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی افزود: هدف دشمن دو قطبی کردن مردم کشور بوده و در حال حاضر مقابله با ماهواره و دیگر رسانه ها ضروری است.

وی ادامه داد: بسیج چکیده ملت است و کسی نمی تواند بسیج را از مرد جدا کند، چرا که تمام اعضای بسیج خود مردم هستند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز جنگ نرم دشمن خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما و فرزندانمان در میدان نبرد بسیار بزرگی قرار گرفته ایم که اگر لحظه ای غفلت کنیم، شاهد نابودی فرزندانمان خواهیم بود.

سردار کریمیان بر تعمیق معنویت در جامعه بویژه در میان نسل جوان تاکید و تصریح کرد: نباید در مقابل هر بادی قامت خم کنیم و اگر در مقابله با توطئه های دشمنان فعال عمل نکنیم، قطعا در این جبهه موفق نخواهیم شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا