گوناگون

خالقي فر: ترجيح دادم در تهران بمانم

رضا خالقي‌فر درخصوص شرايط راه‌آهن اظهار داشت: خيلي خوشحال شديم که بالاخره تکليف راه‌آهن مشخص شد و اين تيم از بلاتکليفي خارج شد اميدوارم با حضور استيلي هم شرايط خوبي داشته باشيم و بتوانيم نتيجه خوبي کسب کنيم.

به نقل از ايسنا، وي در مورد اينکه از تيم فوتبال پديده پيشنهاد داشته يادآور شد: من با باشگاه راه‌آهن قرارداد داشتم اما شرايط به گونه‌اي پيش آمد که مي‌توانستم از تيم جدا شوم با اين حال تصميم گرفتم که به علت شرايط خانوادگي‌ام در تهران بمانم و به همين دليل راه‌آهن را انتخاب کردم هم‌اکنون هم شرايط بسيار خوبي در تيم وجود دارد و اميدوارم که بتوانيم عملکرد خوبي هم داشته باشيم.

مهاجم راه‌آهن در مورد اينکه اين تيم دير تمرينات خود را آغاز کرده خاطرنشان کرد: تيم‌ها معمولا 6 هفته بدن‌سازي مي‌کنند اما ما بايد 4 هفته بدنسازي کنيم البته بازيکنان ما حرفه‌اي هستند و دو سه تمريني که انجام داده‌ايم نشان دادند که بدن‌هايشان آماده است، اينگونه نبوده که آنها در اين مدت بخورند و بخوابند. بدن‌هاي سرحالي دارند و فکر مي‌کنم از اين لحاظ از ساير تيم‌ها عقب نيستيم.

خالقي‌فر در مورد اينکه باشگاه به دنبال جذب مهاجم است و رقابت با اين افراد او را نگران نمي‌کند تاکيد کرد: من به هيچ‌عنوان نگران اين مسئله نيستم. ما هم‌اکنون 7، 8 مهاجم هستيم و اگر 3، 4 بازيکن ديگر هم به راه‌آهن اضافه شود هر کس که بهتر تمرين کند به ميدان مي‌رود.

وي افزود: خوشحال مي‌شوم که اين بازيکنان در تيم راه‌آهن حاضر شوند و از تجربه آنها استفاده کنيم. فصل گذشته نتوانستيم نتيجه خوبي کسب کنيم و به آنچه که مي‌خواستيم نرسيديم. اميدوارم در فصل چهاردهم بتوانيم نتيجه لازم را بدست آوريم. نمي‌خواهم بگويم که براي کسب سهميه تلاش مي‌کنيم زيرا اين مسئله لوث شده و همه شعار مي‌دهند اما مي‌جنگيم تا در رده‌هاي بالاتر قرار بگيريم.

مهاجم راه‌آهن در خصوص احتمال حضور علي کريمي تصريح کرد: واقعا خوشحال مي‌شوم که علي کريمي به راه‌آهن بپيوندد و به عنوان بازيکن پشت مهاجمان با پاس‌هاي طلايي‌اش ما را در موقعيت گل قرار دهد. آرزويم اين بوده که روزي کريمي با پاس‌هاي طلايي‌اش مرا به گل برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا