گوناگون

خراسان شمالی زیر بار 110 هزار میلیارد ریال پروژه نیمه تمام دولت دهم

81220043 5793589

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری در روز یکشنبه ˈسیدعلی اکبر پرویزیˈ در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: حدود 50 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای پروژه های کوچک و غیرتاثیرگذار بوده که در دولت قبل عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: 60 هزار میلیارد ریال پروژه تعریف شده دولت گذشته برای این استان مربوط به پروژه هایی است که طبق نیاز مردم کلنگ زنی شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: در مجموع سه هزار پروژه نیمه تمام از دولت های قبلی بر روی دست دولت تدبیر و امید مانده که باید با اولویت و با تخصیص اعتبار تکمیل شود.

پرویزی افزود: در سال جاری میزان اعتبار پیش بینی شده برای استان خراسان شمالی از محل بودجه سفر رهبر معظم انقلاب، اعتبار تملک دارایی های استانی و شرکت های تابعه به حدود هفت هزار میلیارد ریال می رسد.

وی اضافه کرد: با این اعتبار برنامه ریزی ما تخصیص بودجه برای پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و تاثیرگذاری در توسعه استانی است.

وی افزود: با وضعیت کنونی امکان آغاز پروژه جدید به جز پروژه های ضروری در حوزه های بهداشت و درمان، آب شرب روستایی و پیشگیری از بحران وجود ندارد. ک/1

2712/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا