گوناگون

خلعتبري: رحيمي 500 ميليون تخفيف مي‌خواست

محمدرضا خلعتبري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد بحث حضورش در باشگاه پرسپوليس گفت:‌هواداران پرسپوليس بدانند مي‌خواستم در اين تيم بمانم و با عليرضا رحيمي هم صحبت کردم. زياده‌خواه نيستم اما از قرارداد سال قبل طلب دارم مردم بدانند که اين نبوده که نخواهم در پرسپوليس بمانم و شرط عجيبي نداشتم.

وي افزود: 400 ميليون از قرارداد سال قبل باقي مانده که 340 ميليون آن را بايد به علي دايي بدهم. رحيمي گفته نمي‌تواند پولي به من بدهد چرا که چک‌هايم براي رويانيان است و خود او بايد پرداخت کرد. او مي‌گويد قراردادم چيز ديگري بود و 100 ميليون هم بيشتر دريافت کرد به او گفتم اين موضوع درست است اما براساس قراردادي که در فدراسيون ثبت شده عمل نکرديد.رحيمي مي‌گويد چون مبلغ زياد است نمي‌تواند اين پول را پرداخت کند او از من تخفيف خواست که رقمي عجيب و غريب بود.

خلعتبري در ادامه تأکيد کرد: او 500 ميليون تومان تخفيف مي‌خواست شما مي‌دانيد سال قبل با چه شرايطي بازي کرديم ديگر تا همين اندازه بس است هواداران من را حلال کنند دوست داشتم با عشق و علاقه در تيم بمانم اما حالا طلب 400 هزار دلاري عجمان باقي مانده و پرداخت پول را عقب انداخته‌اند شايد هم طلب عجمان 250 هزار دلار باشد هر تيمي که بتواند رضايت‌نامه‌ام را بگيرد به آنجا مي‌روم.

وي در پايان گفت: اميدوارم پرسپوليس با من يا بدون من در هر جامي موفق باشد اما پرسپوليس سال آينده در سه جام حضور دارد من، مهرداد پولادي و سيدجلال حسيني دوست داشتيم در اين تيم بمانيم با اينکه علي دايي را دلسرد مي‌کنم بسيار ناراحتم اما جدايي من دارد اتفاق مي‌افتد که اميدوارم هواداران ناراحت نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا