گوناگون

داعش ساخته غرب است/ استکبار به دنبال ایجاد آرامش برای اسرائیل است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور که ظهر پنج شنبه در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، خطاب به اعضای شورای سازمان پدافند غیر عامل کشور عنوان کرد: کار شما مهم و مقدس است زیرا شما برای تقویت نظامی که ولایی و اسلامی است گام برمی‌دارید.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید به سلاح فکر و اندیشه مجهز باشند، بیان داشت: در میدان جنگ تنها عمل کردن کارساز نیست بلکه قبل از وارد شدن به صحنه جنگ باید با فکر و اندیشه نقشه‌های دشمن را شناسایی کرد.

استاد برجسته حوزه به حضور سردار سلیمانی در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: آنچه در سوریه و عراق وجود دارد فکر و اندیشه سردار سلیمانی است وگرنه افرادی که مجهز به سلاح باشد فراوانند ولی آنچه که اثر می‌گذارد فکر و اندیشه است.

آیت الله نوری همدانی به شکل گیری داعش توسط غرب اشاره کرد و بیان داشت: داعش را ایجاد کرده‌اند و حالا نیز بیان می‌کنند که می‌خواهیم جلوی آنها را بگیریم.

وی با بیان اینکه سرات غرب اعلام می‌کنند برخورد با داعش 30 سال به طول می‌انجامد، عنوان کرد: این تنها یک بهانه است که می‌خواهند این گروه را بسط و گسترش دهند تا اسرائیل بتواند استراحت کند و از طرفی دیگر مسلمانان را با داعش سرگرم کنند که این نقشه استکبار را باید از قبل دانست و نقش بر آب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا