گوناگون

دايي:پس از نهايي‌شدن، تغييرات را اعلام مي‌کنيم

 علي دايي پس از برگزاري اولين تمرين پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: روز اول تمرينات با ترکيبي ناقص کار را آغاز کرديم و اميدوارم در ادامه بتوانيم با بستن تيمي خوب کارمان را براي حضور در فصل جديد ليگ برتر پيگيري کنيم. البته چند نفر از بازيکنان‌مان در تيم ملي هستند و يکي دو نفر هم با اجازه در نخستين تمرين تيم پرسپوليس حاضر نشدند با اين حال سعي مي‌کنيم در ادامه منظم و طبق برنامه‌ريزي کارها را پيش ببريم.

به گزارش فارس، وي در مورد تغييرات پرسپوليس در فصل جديد گفت: در اين خصوص فعلاً چيزي مشخص نيست بايد صبر کرد، ما برنامه را خيلي وقت است به باشگاه داده‌ايم که در آن بازيکناني را که مي‌خواهيم جذب کنيم نيز مشخص شده‌اند. ضمن اينکه بايد از مديرعامل باشگاه تشکر کنم که در اين خصوص زحمات زيادي مي‌کشد. قرار است در اين جلسات صحبت‌هايي مطرح شود که اجازه دهيد پس از نهايي شدن آنها به صورت رسمي اين تغييرات را اعلام کنيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد برنامه‌هاي اردويي اين تيم قبل از آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: يک اردو را در ارتفاع برگزار خواهيم کرد که بر همين اساس شنبه هفته آينده راهي اردوي اردبيل خواهيم شد و سپس يک اردو را هم در سطح دريا برگزار مي‌کنيم که اجازه دهيد پس از بررسي‌هايي که انجام خواهيم داد مکان آن را اعلام کنيم.

دايي در مورد برتري واليبال ايران مقابل برزيل گفت: متأسفانه بازي را نديدم اما به ملي‌پوشان خسته نباشيد مي‌گويم که توانستند کار بزرگي انجام دهند، آنها حتي ديروز هم مي‌توانستند برنده شوند. واليبالي‌ها نشان دادند حق‌شان بيشتر از اينهاست.

وي افزود: برزيل از قدرت‌هاي برتر جهان است و شکست دادن اين تيم در کشورش کار بسيار بزرگي محسوب مي‌شود بنابراين تيم ملي واليبال نشان داد که لياقت و استحقاق زيادي دارد.

مهاجم سابق تيم ملي در پايان در خصوص آغاز رقابت‌هاي جام جهاني گفت: آرزوي ما و مردم موفقيت تيم ملي در جام جهاني و سربلندي ايران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا