گوناگون

در دفتر مشایی «بسته» و «قفل» شده است

از یکی از دوستان شنیدم که درب اتاق مشایی بسته و قفل شده و دیگر به آن جا آمد و شد نمی کند و دیگر از احمدی نژاد جدا شده و ایشان در حال انجام کار خود شده است.

به گزارش جمهوریت جدایی محمود از اسفندیار، آخرین اخبار مربوط به مشایی و احمدی نژاد در روزهای آخر فصل بهار است. شعارشان درست یک سال پیش در همین روزها “زنده باد بهار” بود.  این بهار  اما اخبار ضد و نقیضی از جدایی آن ها شنیده می شود. داوود احمدی نژاد ، برادر رییس جمهور سابق به تازگی این خبر را تایید کرده  است . صحت خبر اما در هاله ای از ابهام است. عده در این بین این خبر را سناریویی برای بازگشت مجدد احمدی نژاد و سهل شدن تایید صلاحیت وی می دانند. عده ای دیگر از جدایی غیر ممکن این دو سخن می گویند . جبهه پایداری به عنوان نزدیک ترین حامیان احمدی نژاد که مدعی اختلاف با رحیم مشایی بود اما گویا نظر یکسانی در این خصوص ندارد. امیر حسن قاضی زاده هاشمی و رضا آشتیانی عراقی دو نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت نگاه متفاوتی به خبر جدایی احمدی نژاد از مشایی دارند.

         

قاضی زاده هاشمی:دوستان اصولگرای احمدی نژاد از وی مکدر هستند/در انفکاک واقعی بین مشایی و احمدی نژاد شک جدی وجود دارد

 امیر حسن قاضی زاده هاشمی نماینده فعلی مشهد و سخنگوی سابق جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت در خصوص اخباری پیرامون جدایی احمدی نژاد و مشایی گفت:  آقای احمدی نژاد در جامعه اصولگرایی کشور دوستان زیادی دارد که البته عمده این دوستان نیز از ایشان به دلیل اطرافیان و نزدیکان وی مکدر هستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: عمده این ناراحتی ها نیز به حلقه نزدیکان وی موسوم به حلقه انحرافی باز می گردد و این که بر سر این افراد پافشاری نیز کرد.

سخنگوی سابق جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که اگر این جدایی بین مشایی و احمدی نژاد رخ داده باشد تا چه اندازه باز هم احمدی نژاد بین اصولگرایان مقبول واقع می شود، تصریح کرد: اتفاقاتی در گذشته رخ داده و این اتفاقات را نمی توان  بازگرداند و به هر حال برخی مسائل شکل و صورت گرفته و آثار وضعی خود را بر جای گذاشته است.

قاضی زاده هاشمی در خصوص اخبار مربوط به جدایی بین احمدی نژاد و مشایی گفت: من در خصوص این که تا چه اندازه به حقیقت بین مشایی و احمدی نژاد انفکاک رخ داده است شک دارم.

 عضو جبهه پایداری خبر ایجاد شکاف بین مشایی و احمدی نژاد را دارای ابهام و تشکیک دانست و در این خصوص تاکید کرد: این که خبر راست است یا درست نیست تنها با گذر زمان مشخص می شود.

آشتیانی عراقی:در دفتر مشایی در محل کار احمدی نژاد  بسته و قفل شده است/ حزب اللهی ها و اصولگرایان از نزدیکی مشایی به احمدی نژاد ناراحت بودند

 رضا آشتیانی عراقی عضو جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره خبر ایجاد شکاف و جدایی بین احمدی نژاد و مشایی گفت:  با دو مطلب رو به رو هستیم. نخست این که آیا آقای احمدی نژاد واقعا می خواهد از مشایی دست بر دارد یا خیر؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ممکن است امروز که احمدی نژاد فارغ از حکومت شده و در فراغت از حکومت داری به گذشته فکر کرده به لغزش های خود پی برده باشد و متوجه شده باشد که نزدیکانش باعث چه لطماتی شده اند و این احتمال هم مطرح است.

 آشتیانی عراقی تصریح کرد:از طرف دیگر هم این احتمال وجود دارد که تمامی این اظهارات سیاسی کاری برای برنامه های بعدی باشد و خدا می داند این حرف ها تا چه اندازه صحت دارد.

وی  در خصوص اخباری مبنی بر جدایی احمدی نژاد و مشایی تاکید کرد: من دورادور شنیده ام که اتاق آقای مشایی در محل کار آقای احمدی نژاد بسته شده است و دیگر مشایی به آن محل آمد و رفت نمی کند در حالی که پیش از آن مرتب سر می زده و می آمده و در نزدیک آقای احمدی نژاد بوده است و حتی اعتراض عده ای این بود که به دلیل حضور مشایی نزدیک احمدی نژاد به سراغ احمدی نژاد نمی رفتند.

آشتیانی عراقی در ادامه این مطلب گفت: اما دیروز بعد از ظهر از یکی از دوستان شنیدم که درب اتاق مشایی  بسته و قفل شده و دیگر به آن جا آمد و شد نمی کند و دیگر از احمدی نژاد جدا شده و ایشان در حال انجام کار خود شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان می توانند باز هم به احمدی نژاد اعتماد کنند گفت: شاید قراینی باشد که بتواند اثبات کند مشایی به حق از احمدی نژاد جدا شده است چرا که یکی از حواشی که دوستان و اصولگرایان و حزب اللهی ها را از احمدی نژاد دور گرد همین ارتباط  بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم خاطر نشان کرد: به حق اگر احمدی نژاد به خوبی این مسئله را درک کند، خود باید به این رابطه پایان دهد.

وی هم چنین افزود: شنیدم در جلسه ای در مشهد جمعیت خوبی باز به استقبال احمدی نژاد رفته اند و این جمعیت نیز در اثر شنیدن همین خبر مبنی بر این که احمدی نژاد از مشایی و برخی دیگر افراد فاصله گرفته است، به سوی احمدی نژاد آمدند و این نخستین جلسه ای بود در یکسال گذشته که با استقبال خوبی رو به رو شده و دلیل آن نیز همین خبر دور شدن مشایی از وی است که دل بسیاری از مردم را گرم کرده است.

آشتیانی عراقی تصریح کرد: اگر این جدایی صوری باشد به مرور زمان مشخص می شود اما اگر حقیقی باشد نیز زمان تایید می کند.

این نماینده مجلس هم چنین گفت: احمدی نژاد خدماتی به کشور داشته و در کنار آن نیز برخی حواشی را داشت که بسیاری را از وی دلخور کرد اما دیگر نباید در مورد احمدی نژاد و کارهای او در کشور طوری صحبت کرد که انگار آمریکایی ها به عراق رفته اند و همه چیز را ویران کرده اند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا