گوناگون

دولت برای رفع مشکلات مسکن مهر بسته های حمایتی در نظر گرفته است

81214364 5783713

به گزارش ایرنا، « احمد اصغری مهرآبادی » روز سه شنبه در دیدار با استاندار اصفهان افزود: 400 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر در استان های کشور اختصاص یافته است.

وی میزان پیشرفت پروژه های مسکن مهر در کل کشور را بین 61 تا 62 درصد اعلام کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها مبلغ پنج هزار و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز رضایت از میزان پیشرفت پروژه مسکن مهر در استان اصفهان تصریح کرد: پروژه مسکن مهر استان اصفهان با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح کشور سرآمد است.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار، مشکلات مربوط به بیمه و مالیات سازندگان و تحویل گیرندگان مسکن مهر را یکی از دغدغه های مسوولان استان برشمرد و بر حل این مشکلات تاکید کرد.

« رسول زرگرپور » همچنین آمادگی استانداری اصفهان برای همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکلات مسکن مهر این استان را اعلام کرد و گفت: با توجه به وسعت و شرایط خاص جغرافیایی استان اصفهان نیاز است تا هرچه سریعتر مشکلات پروژه مسکن مهر این استان برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه با سفر به اصفهان، روند پیشرفت و مشکلات مسکن مهر این استان را مورد بررسی قرار داد.

از سال 88 عملیات اجرایی ساخت و تحویل 216 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان با احتساب مسکن شهری، روستایی و بافت فرسوده به دو صورت خود مالک و 99 ساله آغاز شده است .

پ/ 7132 / 556 / 1551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا