گوناگون

دولت تدبیر درفرصت یکساله توانسته آسیب های اقتصادی کشور را مدیریت کند

81223759 5799883

به گزارش ایرنا ˈحسن فتحی نیاˈ روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کدکن افزود: دولت یازدهم نیازهای مردم را مدیریت کرده و در حال رفع مشکلات پیش روی آنها بخصوص در بخش معیشت و اقتصاد است.

فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: هرچه فضای جامعه مدیریت شود و نقد عالمانه به دور از بغض و کینه در جامعه باشد دولت آن را می پذیرد تا مشکلات مردم حل شود.

وی گفت :دولت یازدهم در فرصت کوتاه تمامی پروژه های نیمه تمام را در کشور شناسایی و اقدام به حل مشکلات پیش روی آنها کرده است.

فتحی نیا با اشاره به امنیت خوب در کشور، افزود: امنیتی که امروز در کشور حاکم است به برکت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: استکبار هر روز توطئه های جدیدی علیه مردم ایران طراحی می کند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و دلسوز انقلاب اسلامی شکست می خورد.

وی با اشاره به تدبیر دولت یازدهم در انتخاب فرمانداران و بخشداران از بدنه وزارت کشور، گفت: انتخاب فرمانداران و بخشداران از بدنه وزارت کشور باعث می شود کارشناسانی که از ابتدا در این وزارتخانه بودند و با مشکلات آشنا هستند بهتر مسایل جامعه را درک و راه حل کارشناسی ارایه دهند.

فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: از مجموع بیش از 400 فرماندار در کشور تاکنون 250 فرماندار جابجا شدند که بیشتر آنها از بدنه خود وزارت کشور به این سمت منصوب شدند.

فتحی نیا افزود: فرمانداران و بخشدارانی که از درون خانواده وزارت کشور منصوب می شوند بهتر می توانند سکان شهر ها و بخش ها را در دست گرفته و بر دیگر وزارتخانه ها نظارت جدی کنند.

وی با اشاره به قدمت بخشداری کدکن تربت حیدریه، بیان کرد: این بخشداری بیش از 75 سال قدمت دارد که باعث برکاتی برای مردم این بخش شده است.

در این مراسم سید ˈمهدی موسوی کیاˈ به عنوان بخشدار کدکن تربت حیدریه منصوب و از زحمات ˈمحمد یعقوبیˈ بخشدار قبلی قدر دانی شد.

2691/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا