گوناگون

دومین باخت تیم شهرداری اردبیل رقم خورد/ بازیهای خوب بدون امتیاز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شهرداری اردبیل عصر پنجشنبه در برابر تیم فوتبال استقلال اهواز و در ورزشگاه تختی این شهر قرار گرفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا دومین شکست را در این رقابتها پذیرا باشد.

در نیمه اول این بازی، بایکنان تیمهای شهرداری اردبیل و استقلال اهواز رقابت پایاپایی را به نمایش گذاشتند و دو تیم موقعیت های خوبی را بر روی دروازه هم ایجاد کردند، اما با بی دقتی مهاجمان و یا عملکرد خوب مدافعان و دروازه بانان این موقعیت ها هدر رفت تا این نیمه بدون گل خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم استقلال اهواز بازی را هجومی آغاز کرد و پس از گذشت 15 دقیقه از این نیمه توانست از روی نقطه پنالتی به اولین گل بازی دست یابد. ضربه پنالتی تیم میزبان توسط کریم شاوردی به ثمر رسید.

پس از این گل تیم مهمان بازی رو به جلو و تهاجمی را در دستور کار قرار داد که با وجود حملات متعدد نتوانست از موقعیتهای خود استفاده کرده و به گل دست یابد.

بازی با حملات تیم مهمان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 88 بازی حملات تیم شهرداری به ثمر نشست و این تیم توسط عباس کندل بازی را به تساوی کشاند و شادی را به اردوی اردبیلی ها آورد.

در حالی که تصور می شد بازی سخت و نفسگیر این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است، در وقت های تلف شده تیم استقلال اهواز گل دوم و سه امتیازی خود را به ثمر رساند تا شهرداری اردبیل را با وجود ارائه بازی خوب از رسیدن به حداقل امتیاز محروم کند.

ایمان رئیسی نسب زننده گل سه امتیازی تیم استقلال اهواز در دقیقه 91 بازی یود.

تیم شهرداری اردبیل با این شکست سه امتیازی باقی ماند تا به دلیل برد برخی مدعیان به رده نهم جدول رده بندی در گروه الف این رقابتها سقوط کند.

استقلال اهواز نیز با این برد شش امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا