گوناگون

دو خبر از شهرستان تالش

81198431 5756131

به گزارش ایرنا، سیدجلال سیدمحمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد اعیاد شعبانیه تالش توجه به برگزاری آیین های دهه مهدویت را در جامعه با اهمیت دانست و اظهار کرد: یکی از شگردهای جنگ نرم از راه دین ایجاد مذاهب و عرفان های نوظهور است که بعضی از آنها از طریق شیوه های برگزاری مراسم و آیین های دینی و ملی به مردم انتقال داده می شود که باید دستگاه های فرهنگی دقت کافی برای پیشگیری از رواج اندیشه های این مذاهب دروغین داشته باشند.

وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن جشن های نیمه شعبان و دهه ولایت اضافه کرد: برنامه ها باید با محتوای مشخص و بر اساس اهداف دینی و مراسم آیینی کشورمان برگزار شود.

وی گفت: با تلاش های اعضای ستاد به ویژه شهرداری و اتاق اصناف شهرستان، برنامه سراسری باشکوهی برای مراسم جشن میلاد در این منطقه تدارک دیده شده که انتظار داریم عموم مردم این شهرستان مثل گذشته در این مراسم حضور چشمگیری داشته باشند.ک2

********

آستارا ـ تیم کشتی باشگاه بهزیستی شهر لوندویل آستارا برابر تیم هیات کشتی شهرستان تالش به پیروزی رسید.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، این دیدار دوستانه با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش کشتی در محل سالن ورزشی بخش حویق تالش برگزار شد.

در این مسابقه 32 کشتی گیر در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در اوزان مختلف با همدیگر رقابت کردند تا تکلیف تیم برنده مشخص شود.

تیم کشتی لوندویل در این مسابقه در نهایت موفق شد با امتیاز 42 بر 30 تیم هیات کشتی تالش را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا این دیدار با مشارکت هیات کشتی شهرستان های تالش و آستارا برگزار شد.ک2

7106/7105 / 535 / 603

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا