گوناگون

دو دستگاه خودرو حامل چوب قاچاق جنگلی در آمل توقیف شد

81190429 5742028

ˈ وحید خلیلی ˈ روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : قاچاقچیان با دو دستگاه خودروی نیسان و سواری پژو قصد داشتند حدود دو متر مکعب چوب جنگلی از جنسˈ افرا ˈ را برای فروش در تهران از شهرستان خارج کنند که با حضور بموقع ماموران یگان حفاظت و نیروی انتظامی خودروی آنان توقیف شد.

وی افزود : چهار نفر از سرنشینان این دو دستگاه خودور بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند و خودروها به همراه چوب قاچاق هم به اداره منابع طبیعی وآبخیز داری آمل انتقال داده شد.

او ادامه داد : برای متهمان نیز پرونده تخلفاتی تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری گفت : عوامل این قاچاق در مرحله اول در برخورد با یگان حفاظت قصد فرار داشتند که با آمادگی کامل ماموران جنگلبانی تسلیم و دستگیر شدند.

وی افزود : ماموران جنگلیبانی آمل در بیشتر نقاط این شهرستان حضور دائمی دارند و محیط ها را برای قاچاقیان عرصه های منابع طبیعی را ناامن خواهند کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری آمل با بیان اینکه این اداره به تنهایی توان حفاظت و حراست از همه عرصه های منابع طبیعی شهرستان را ندارد ، گفت حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی تنها با مشارکت مردم امکان پذیر و محقق خواهد شد و مردم نباید نقش خود را در این زمینه دست کم بگیرند.ک/3

7327/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا