گوناگون

ديدار کاستاريکا و يونان به وقت اضافه کشيده شد

دو تيم فوتبال کاستاريکا و يونان از 30 دقيقه بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پرنامبوکوي شهر رسيف به مصاف هم رفتند تا براي صعود به مرحله يک چهارم نهايي جام بيستم تلاش کنند. اين ديدار در 90 دقيقه با تساوي يک بر يک خاتمه يافت تا کار به وقت اضافه کشيده شود. روئيز (52) براي کاستاريکا و سوکراتيس پاپاستاتوپولوس (1+90) براي يونان گل زدند.

در نيمه اول هر دو تيم با احتياط کار را دنبال مي‌کردند و سعي داشتند از معدود موقعيت‌هايشان براي گلزني استفاده کنند اما تلاش‌شان بي‌نتيجه بود و در نهايت نيمه نخست اين بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در نيمه دوم اين کاستاريکا بود که در دقيقه 52 به گل دست پيدا کرد. کاستاريکايي‌ها که از جناح چپ دروازه يونان دست به حمله زده بودند در نهايت پشت محوطه جريمه برايان روئيز را صاحب توپ کردند و مهاجم شماره 10 سفيدپوشان دروازه يونان را فرو ريخت.

دريافت کارت زرد دوم دوئارتو در دقيقه 66 و اخراج بازيکن کاستاريکا، اين فرصت را به يوناني‌ها داد تا با داشتن يک بازيکن بيشتر، به فکر جبران بيفتند که اين اتفاق در دقيقه 1+90 رخ داد و سوکراتيس پاپاستاتوپولوس گل تساوي را به ثمر رساند تا بازي در دو وقت اضافه 15 دقيقه‌اي دنبال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا