گوناگون

دیار چهار فصل در انتظار طلوع آفتاب ˈتدبیر و امیدˈ

81153099 5675754

به گزارش ایرنا، چند روزی است که خبر ورود هیات دولت و رییس جمهوری به سرزمین تمدن 11 هزار ساله ایلام دهان به دهان می چرخد تا ورود دولت تدبیر و امید و اعضا کابینه اش را برای برداشتن گام های بلند محرومیت زدایی لبریز کند.

همه مردم استان اکنون امیدوارند که در دوران اعتدالگرایی دولت یازدهم شاهد شکوفایی همه استعدادهای نهفته مادی و معنوی در ایلام باشند و این استان نیز در چرخه توسعه قرار گیرد.

مردم ایلام فردا چهارشنبه برای نخستین بار قرار است میزبان رییس جمهور و هیات دولت باشند و لحظه ها را ثانیه به ثانیه می شمارند.

چهره شهر مرکز استان با نصب بنرها و پلاکاردهای خوشامدگویی مردم به رییس جمهوری گویای آمادگی ایلامی ها برای استقبال از دکتر روحانی و تیم همراه اوست.

در حال حاضر (چهارباغ) بلوار آزادی که محل تردد خودرو حامل رییس جمهوری و هیات همراه به ورزشگاه تختی ایلام است، با نصب بنرها و پلاکاردهای مختلف خوشامدگویی چهره متفاوتی به خود گرفته است.

هنوز هم در حالی که کمتر از یک روز دیگر به سفر رییس جمهوری به ایلام زمان باقی مانده است، برخی از کارگران مشغول نصب بنرها و پلاکادرهای مربوط به خوشامدگویی رییس جمهوری که به سفارش گروه ها و اقشار مختلف مردمی تهیه شده هستند.

رییس جمهوری فردا چهارشنبه پس از ورود به ایلام و انجام آیین استقبال رسمی مسوولان استانی در فرودگاه شهدای ایلام ساعت 9 و 30 در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار خواهد کرد.

دیدار با منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و نشست شورای اداری ایلام از برنامه های سفر دکتر روحانی به ایلام است.

پیش از این رییس جمهوری به همراه شماری از اعضای دولت تدبیر و امید به استان های مرزی خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان سفر کرده است. ک/4

7171/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا