گوناگون

ذخایر آب کشور به 26.5 میلیاردمترمکعب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حجم آب ورودي به مخازن سدهای کشور از ابتداي سال آبي جاري تاكنون با 6 درصد كاهش در مقایسه با سال آبی گذشته به 29 ميليارد و 430 ميليون مترمکعب رسیده است. این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته 31 ميليارد و 260 ميليون مترمکعب گزارش شده بود.

مجموع ظرفيت مخازن سدهاي كشور در زمان كنوني 47.3 ميليارد مترمكعب گزارش شده است. میزان حجم آب خروجی از سدهای کشور نیز از ابتداي سال آبي جاري (مهرماه 92) تاكنون، 21 ميليارد و 860 ميليون مترمکعب گزارش شده در حالی که آب خروجی از سدهای کشور در مدت مشابه سال آبي گذشته، به ميزان 23 ميليارد و 570 ميليون مترمکعب بود.

بر این اساس، حجم آب خروجي از سدهاي كشور در مقايسه با مدت مشابه سال آبي گذشته، 7 درصد كاهش نشان مي‌دهد. حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور نیز هم‌ اکنون 26 ميليارد و 500 ميليون مترمکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، معادل 2.6 درصد افزايش نشان می‌دهد.

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، حدود 25 ميليارد و 800 ميليون مترمكعب اعلام شده بود. مجموع ظرفيت مخازن سدهاي كشور در زمان كنوني 47.3 ميليارد مترمكعب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا