گوناگون

راهپیمایی روز ۱۵ خرداد ورامین برگزار شد

همزمان با سالروز ۱۵ خرداد, مردم انقلابی و ولایتمدار ورامین با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران , صبح امروز همزمان با سالروز قیام تاریخی 15 خرداد سال 1342، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ورامین با حضور در خیابان فریاد لیبک یا خامنه ای  را سر داده و بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

مردم ورامین از ساعاتی قبل از شروع مراسم با حضور در میدان امام حسین(ع) ورامین نشان دادند که همواره پیروی از اهداف کفن پوشان ورامینی در سال 1342 را به عنوان میراث جاودانه خود بر می‌گزینند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جمع راهپیمایان 15 خرداد اظهار کرد: همانگونه که عاشورا را تسلیت می گوییم 15 خرداد را نیز تسلیت می‌گوییم و یاد امام و شهدای مظلوم 15 خرداد که غریبانه به شهادت رسیدند را گرامی می داریم.

وی افزود: آن مظلومیت شهدای 15 خرداد, عزت و عظمت آفرید و امام عظیم الشان ما به برکت همین خون ها توانست 15 سال بعد رِژیم طاغوت را به زیر بکشد و یقین داریم امروز هم با حمایت این ملت آگاه و حضور این مردم پرشور و زعامت امام خامنه‌ای طاغوتیان زمان را به زیر می‌کشند.

در این مراسم که از ساعت 10 صبح از میدان امام حسین(ع) ورامین آغاز شد، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ورامین حضور داشتند و بیش از صدها کفن‌پوش ورامینی به یاد کفن‌پوشان جان برکف قیام 15 خرداد 42 در مقابل جمعیت راهپیمایان حرکت می‌کردند.

‌این مراسم باشکوه با قرائت قطعنامه‌ای که پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تکبیر آن را مورد تایید قرار می‌دادند به پایان رسید.‌

همچنین سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع راهپیمایان ‌در مسجد بزرگ صاحب‌الزمان(عج) ورامین به سخنرانی پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا