گوناگون

راه اندازی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در 15 استان

81231629 5813322

«زهره گل محمدی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: اطلاعات فرزندان شهدا و ایثارگران در استان های مختلف کشور جمع آوری می شود تا بتوان از طریق این جمعیت خدماتی به آنان ارائه داد.

وی گفت: به همین منظور تاکنون جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در 15 استان کشور راه اندازی شده و این نمایندگی ها در حال جمع آوری اطلاعات مربوط به فرزندان شاهد و ایثارگر در سطح کشور هستند.

گل محمدی با بیان اینکه اکنون 50 هزار نفر عضو جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در این استان ها هستند، ادامه داد: هفت هزار نفر از اعضای این جمعیت فرزندان شاهد هستند.

وی افزود: این جمعیت مدت چهار سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و بطور یقین تلاش هایی برای شناسایی دیگر فرزندان شاهد و ایثارگر در دیگر استان های کشور نیز صورت می گیرد تا از این طریق خدمات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به آنان ارائه شود.

گل محمدی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به فرزندان شاهد و ایثارگر هر استان در همان استان جمع آوری می شود، تصریح کرد، تاکنون برنامه های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی و آموزش های خوبی در این جمعیت برگزار شده که امیدواریم با تلاش بیشتر اعضا، بتوانیم در راستای ارتقا سطح فرهنگ ایثار و شهادت گام های بهتری برداشته شود.

وی یکی از برنامه های این جمعیت را ایجاد باشگاه «حیاباوران» عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بحث عفاف و حجاب در کشور مطرح است در این باشگاه اقداماتی انجام می شود تا موضوع حجاب و عفاف بصورت ریشه ای رفع شود.

گل محمدی پرورش و تربیت مربی را یکی از اقدامات اساسی در باشگاه حیاباوران بیان کرد و افزود: این مربیان پس از ارائه آموزش، برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، تلاش های جدی از خود نشان دادند.

مسوول روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گفت: حمایت از فرزندان شاهد و ایثارگر مولف، یکی دیگر از برنامه های این جمعیت است بگونه ای که در سال جاری 20 عنوان کتاب از این مولفان به چاپ رسید و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز از آنها رونمایی شد.

وی این موضوع را یکی از حمایت های جمعیت از طرح های پژوهشی افراد نخبه در میان فرزندان شاهد و ایثارگر عنوان کرد و افزود: همچنین در حوزه های فرهنگی با برپایی همایش های ملی، برنامه های خوبی برگزار می شود.

گل محمدی به برگزاری برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته، برپایی نمایشگاه و برگزاری همایش های مختلف در خصوص رشادت ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های این جمعیت به شمار می رود.

اجتمام(4) ** 7268 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا