گوناگون

رسیدگی به امور بهداشتی مساجد نباید محدود به دهه تکریم باشد

81210673 5777255

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر اکبر اجرایی در جلسه رسیدگی به امور بهداشت مساجد استان فارس اظهار داشت : رسیدگی به وضعیت بهداشت مساجد و اماکن مذهبی استان با طرح در کارگروه تخصصی سلامت و تغذیه به صورت مناسب تر انجام می شود و وضعیت این اماکن در شان و جایگاه جامعه اسلامی ارتقا می یابد .

وی اضافه کرد : با بهبود وضعیت بهداشتی مساجد و اماکن مذهبی و ایجاد جاذبه های بیشتر در مساجد می توان علاوه بر مسجد محوری و بازگشت مساجد به عنوان مهمترین واحد جامعه اسلامی، بسیاری از امور مردم و جامعه اسلامی را در این اماکن ساماندهی نمود.

دکتراجرایی تاکید نمود : مساجد و اماکن مذهبی باید به عنوان جذاب ترین و سالم ترین واحدهای جامعه اسلامی مورد توجه جامعه قرار گیرد و همه آحاد مردم و ادارات و سازمانهای مرتبط با امور مساجد، خود را در بهبود وضعیت بهداشتی سهیم بدانند.

دکتراجرایی یادآور شد : هرسال دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد نام گذاری شده و برنامه های مختلفی از طرف سازمانهای مرتبط به صورت نمادین در این دهه به منظور بهبود وضعیت بهداشتی مساجد انجام می شود و مردم برای آمادگی بیشتر برای ورود به ماه مهمانی خدا به پاکیزگی بیشتر مساجد می پردازند اما توجه به این نکته ضروری است که حفظ و ارتقای جایگاه مساجد و رسیدگی به امور بهداشتی نباید محدود به دهه تکریم مساجد باشد.ک/2

677

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا