گوناگون

روابط عمومی‌ها هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته‌اند/ روابط عمومی ویترین یک سازمان است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده دوشنبه‌شب در نشست با کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی در مسیر برنامه‌ها و اهداف سازمان به عنوان یک فعالیت حرفه‌ای حرکت می کند و باید استراتژی های کارکردی خود را با استراتژی های کلی سازمان منطبق سازد.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر با اشاره به اینکه صداقت و صحت اطلاع رسانی در روابط عمومی اهمیت ویژه ای دارد، افزود: صداقت و صحت اطلاع رسانی در کار روابط عمومی مهم و بسیار با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه داشت.

وی تصریح کرد: کارشناسان روابط عمومی‌ باید کار را کیفی و از خودشان بدانند و با جان و دل انجام دهند، تا نهایت کاری خوب صورت پذیرد و از انجام کار لذت ببرند.

ستوده با اشاره به 27 ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومي، خاطرنشان کرد: در واقع این روز سنگ محکي است براي روابط عمومي ها که بدانند در هزاره سوم در چه جايگاه و موقعيتي قرار دارند.

روابط عمومي به عنوان يک جريان هميشه پويا در عرصه جهاني است

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر یادآور شد: در عصري که ما در آن بسر مي‌بريم، روابط عمومي به عنوان يک جريان هميشه پويا در عرصه جهاني، ملي و منطقه اي مي تواند نگاه  جامعه و به ويژه مسئولان را به خود معطوف کند.

وی عنوان کرد: بايد قبول کنيم که روابط عمومي در کشور ما آن گونه که بايسته و شايسته است به جايگاه واقعي خود دست نيافته و هر چند که در اين رابطه پيشرفت‌هاي محسوسي صورت پذیرفته، اما نسبت به ساير کشورهاي جهان مي‌توان گفت که ما هنوز در ابتداي راه قرار داریم.

ستوده بیان کرد: تقويم افکار عمومي، ارزيابي و تفسير آن بر حسب منافع يک سازمان، شناساندن سازمان به مردم مربوط به خود و همچنين آن مردم به سازمان از جمله وظایفی است که بر عهده روابط عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر، خود فردی رسانه ای و از دانش بالایی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات برخوردار است، گفت: انتقاد پذیری مدیر کل روابط عمومی استانداری یکی از دیگر نقاط قوت وی بوده که باید آن را بیشتر تقویت کند.

روابط عمومی ویترین یک سازمان است

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی ویترین یک سازمان است، افزود: تمام تلاش خود را برای ارتقای کارکنان روابط عمومی استانداری و فراهم کردن امکانات مورد نیاز آنان در راستای رشد، توسعه و بهره وری مناسب از روابط عمومی استانداری انجام خواهم داد.

وی تصریح کرد: اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر باید برای تمام روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان الگو باشد و برای رسیدن به این موفقیت کارکنان این حوزه باید روح و جسم خود را با یکدیگر اجین کنند.

ستوده در پایان تاکید کرد: به دلیل اطلاعی که از روحیه بالا و دانش مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر دارم، در تمام حوزه‌های مربوط به روابط عمومی با تمام توان از آن در برابر مسوولین استان و استاندار بوشهر دفاع خواهم کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا