گوناگون

ريبري: از قلبم خون مي‌چکد!

يکي از اميدهاي تيم ملي فوتبال فرانسه براي درخشش در جام جهاني 2014 برزيل فرانک ريبري بود اما اين بازيکن در آخرين لحظات از ليست نهايي ديديه دشام به علت آسيب ديدگي خط خورد تا بهت و ناراحتي رسانه ها و مردم فرانسه را در بر گيرد.

تيم ملي فوتبال فرانسه براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل خود را آماده مي کند و بدون شک غيبت ريبري مي تواند خط هافبک اين تيم را ضعيف کند. ريبري قبل از پرواز تيم ملي فوتبال کشورش به برزيل گفتگويي را با سايت رسمي فدراسيون فوتبال کشورش انجام داد. او از اينکه نمي تواند در جام جهاني برزيل حضور يابد بسيار ناراحت است.

او گفت: واقعا براي من دردآور است که نمي توانم تيم ملي فوتبال کشورم را همراهي کنم. نمي دانم چگونه ناراحتي خود را بيان کنم. واقعا از نظر رواني در شرايط خوبي بسر نمي برم. حضور در جام جهاني براي هر بازيکني يک روياست. اين بار روياي من نقش برآب شد و من بسيار ناراحت هستم. اميدوار بودم که به ديدار دوستانه برابر جامائيکا برسم اما متاسفانه آسيب ديدگي من را وادار به خداحافظي از جام جهاني کرد.

ريبري که در سال 2013 يکي از سه نامزد نهايي کسب توپ طلاي فوتبال جهان بود ادامه داد: بعد از آزمايشات طولاني مدت اميدوار بودم که به جام جهاني برسم. صبح جمعه وقتي از خواب بيدار شدم از ناحيه پشت احساس ناراحتي کردم. وقتي دوباره آزمايش دادم به يکباره غافلگير شدم چرا که پزشک به من گفت که ديگر نمي توانم به جام جهاني برزيل برسم. خبر بسيار ناراحت کننده اي بود. نمي دانستم چکار کنم. غرق در اندوه و نااميدي شده بودم. اين براي من بدترين خبر بود. در روزهايي که گذشت همه اميد من اين بود که بتوانم در برزيل بازي کنم اما با نهايت تاسف اين رويايم برآورده نشد.

ستاره بايرن ادامه داد: هر چند نمي توانم در جام جهاني حضور يابم اما مي خواهم از کادر پزشکي به خاطر زحمات زيادي که کشيدند تشکر کنم چرا که آنها هر کاري را که مي توانستند انجام دادند. انگار قسمت نبود که من در جام جهاني حضور يابم. از هم تيمي هايم با قلبي که از آن خون مي‌چکد خداحافظي مي کنم. اطمينان دارم که آنها براي موفقيت تيم ملي فوتبال کشورشان از جان مايه خواهند گذشت و اصلا کوتاهي نخواهند کرد. بازيکنان فرانسه براي قهرماني به برزيل مي روند و من اطمينان دارم که آنها موفق خواهند شد.

ريبري در پايان گفت: به خوبي مي دانم که مي توانم به هم تيمي هايم اطمينان کنم. من از الان به بعد نخستين طرفدار تيم ملي فوتبال کشورم خواهم بود و از صميم قلب براي هم تيمي هايم آرزوي موفقيت مي کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا