گوناگون

رییس اتاق بازرگانی فارس: ظرفیت پذیرش فرودگاه شیراز ارتقا یابد

81238294 5824496

فریدون فرقانی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به تحولاتی که از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در کشور و سطح بین الملل ایجاد شده، به نظر می رسد درسال های پیش رو شاهد حضور تعداد قابل توجهی گردشگر درکشور باشیم.

وی ادامه داد: متناسب با افزایش تعداد توریست در فارس که رقمی بین دو تا سه میلیون نفر درسال پیش بینی می شود، امکانات و ظرفیت ها در تمام بخش ها از جمله فرودگاه نیز باید تقویت شود.

فرقانی اظهار کرد: در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیرازدرسال های گذشته اقداماتی برای توسعه آن صورت گرفته که باید این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: شیراز شهری فرهنگی، تاریخی و مذهبی است و به همین سبب می تواند پذیرای تعداد زیادی گردشگر درهر یک از این بخش ها باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: علاوه براین توانایی این شهر در بحث ارائه خدمات درمانی نیز می تواند زمینه را برای توسعه توریسم درمانی نیز فراهم کند.

فرقانی افزود: مجموعه این ظرفیت ها و توانایی ها ایجاب می کند که در بحث افزایش امکانات نیز اقداماتی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در کنارافزایش ظرفیت های فرودگاهی باید به تقویت و توسعه هتل ها و مکان های اقامتی و بهبود ارائه خدمات به گردشگر و توریست توجه شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس اظهار کرد: امروز یکی از دغدغه ها و مشکلات فارس و شیراز را بحث بیکاری می دانیم و بی شک توجه بیشتر به حوزه گردشگری و فراهم کردن شرایط و امکانات برای حضور توریست و گردشگر می تواند تا حد زیادی به حل این مشکل و دغدغه کمک کند.

فرقانی گفت: حضورهرگردشگر می تواند دربخش های اقامتی، حمل و نقل، صنایع دستی و صنایع غذایی و رستوران ها رونق اقتصادی ایجاد کند.ک/3

678 /679

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا