گوناگون

رییس اداره راه و شهرسازی بویین زهرا: ایمن سازی راهها از اولویت های کاری ما است

81233064 5815613

ˈمجید فرجی پورˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای عملیات تیغه زنی، تسطیح و شن ریزی موضعی، اصلاح شانه راهها، ریزش برداری، پرکردن چاله ها با استفاده از آسفالت مناسب، خاک برداری در قوس ها جهت افزایش شعاع دید رانندگان و بازدید ابنیه فنی و بهسازی راههای روستایی از جمله اقدامات انجام شده برای نگهداری راههای این شهرستان بوده است.

وی اظهارکرد: در این راستا همچنین عملیات شانه زنی و علف زنی راه روستایی سگزآباد به رودک به طول 10 کیلومتر به منظور ایمنی، توقف های اضطراری و آشکارسازی تابلوها و علایم رانندگی از امروز آغاز شده است.

فرجی پور اضافه کرد: اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده بویین زهرا به اشتهارد، حدفاصل کله دره به سمت فتح آباد به طول پنج کیلومتر از هفته آینده آغاز خواهد شد و تا 14روز نیز به طول می انجامد.

به گفته وی، برای اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت این محور 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین هزینه می شود.

شهرستان بویین زهرا دارای 934 کیلومتر راه می باشد که از این میزان 240 کیلومتر بزرگراه، 242 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز راه روستایی است.

627/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا