گوناگون

زاکروني: بايد خودمان را بالا بکشيم

تيم ملي فوتبال ژاپن در ديدار دوم خود در گروه C جام جهاني 2014 برزيل از ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد فردا (جمعه) به مصاف يونان خواهد رفت.

به نقل از فارس، هر دو تيم در ديدارهاي نخست خود مقابل حريفان شکست خورده‌اند و به نوعي هر تيمي که در اين ديدار هم شکست بخورد مجبور به خروج از جام است. به همين دليل سامورايي‌ها در تلاش‌ هستند خودشان را تيم برتر ميدان مقابل يونان بدانند.

آلبرتو زاکروني در مورد اين ديدار گفت: به هيچ وجه از شکست مقابل ساحل عاج راضي نبودم. بازيکنان حرفه‌اي در ترکيب تيمم دارم. برخي از آنها تجربه بسيار بيشتري نسبت به سايرين دارند. ديدار مقابل يونان هم فقط يک بازي است اما ممکن است داستاني متفاوت نسبت به پيکار نخست ما داشته باشد. اين به ما بستگي دارد که در اين ديدار ورق را برگردانيم. تيمم استراحت خوبي کرده و روي جدال با يونان تمرکز کرديم. با آرامش و اعتماد به تيمم وارد نبرد با يونان مي‌شويم.

زاکروني افزود: انتظارهاي زيادي طي چهار سال گذشته از ژاپن به وجود آمده است. هنوز هم اعتقاد دارم اگر بازيکنان تيمم روي شيوه بازي که مي‌دانند چيست تمرکز کنند مي‌توانند نتيجه‌هاي بسيار خوبي در اين جام بگيرند. بايد خودمان را بالا بکشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا