گوناگون

زمین خوار سه میلیارد ریالی در لرستان دستگیر شد

81220648 5794666

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ˈ خدامراد کبکی ˈ با اعلام این خبر گفت : در پی شکایت یک شهروند به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری یک قطعه زمین با اسناد جعلی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود : فردی با معرفی چندین شهود و تنظیم قولنامه و جعل امضاء شاکی پرونده ،یک قطعه زمین به مساحت 500 مترمربع به ارزش سه میلیارد ریال خریداری و آن را به دیگری فروخته است.

وی تصریح کرد : با توجه به حساسیت موضوع و احتمال انجام کلاهبرداری های دیگر از سوی متهم به همین شیوه ، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی پس از بدست آمدن مشخصات کلاهبردار با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراجعه به سوابق محل اختفای وی در شهرستان خرم آباد مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

وی گفت : در تحقیقات تکمیلی از شاکی و بازجویی از متهم دستگیر شده مشخص شد که متهم با جلب اعتماد خریداران زمین های مسکونی را فروخته و در قبال فروش آنها، از هر خریدار مبالغ هنگفتی دریافت کرده است.

ˈکبکیˈ با بیان اینکه از این متهم تا کنون مبلغ سه میلیارد ریال کلاهبرداری کشف شده است ،افزود : این کلاهبردار با قرار صادره روانه زندان شد .

7274/630

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا