گوناگون

ساختار سازمان‌های حقوق بشری حفظ منافع استکباری و گسترش سلطه است

سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سازمان‌های حقوق بشری در قبال فجایع عراق سکوت کرده‌اند، گفت: گروهک تروریستی بعثی تکفیری داعش در عراق فجایع انسانی به بار می‌آورد و این در حالی است که رسانه‌های دولت‌های غربی نام تروریست بر آنها نمی‌گذارند و با طرح عناوینی چون “معترضان شبه نظامی”، “اسلامگرایان افراطی”، سعی در سرپوش گذاشتن به جنایت‌های این گروهک تروریستی دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اظهارداشت: این سازمانها که عموما بعد از جنگ جهانی دوم شکل گرفتند و به خاطر شکل رای‌هایی که دارند عموما به گونه‌ای طراحی شده که منافع استکبار و رژیم صهیونیستی را حفظ می‌کنند و ساختار آن به نحوی است که به خیال خودشان قدرت جاودانه داشته باشند.

هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه از سازمان ملل انتظاری جز سکوت در قبال این فجایع انسانی نداریم افزود: این سازمانهای بی‌المللی برخلاف فلسفه وجودیشان هیچگاه از فعالیت‌های تروریستی صورت گرفته در جهان برائت نکرده‌اند و این رویکرد را در قبال عملیات‌های تروریستی در سوریه و عراق نیز در پیش گرفتند.

وی تصریح کرد: اساسا طراحی و ساختار سازمانهای بین المللی در راستای حفظ منافع استکباری و گسترش سلطه آنهاست و همه اینها بازیهایی است که خود آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی کرده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در پایان با یادآوری اینکه حضرت آقا فرموده‌اند این گروهها زمین خورده‌اند و دشمنان اصلی ما نیستند و دشمنان اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند خاطرنشان کرد: ابر رسانه‌ها و سازمانهای حقوق بشری و  بین‌المللی همگی ابزارهایی در دست آمریکا و صهیونیست برای رسیدن به اهدافشان هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا