گوناگون

ساخت و سازهای شهری در کرمانشاه باید افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر چهارشنبه در  جلسه نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، خواستار تشویق مردم به ساخت و سازهای مجاز شد و اظهار داشت: برای تحقق این مهم باید تسهیلات مورد نیاز هم در اختیار آنان قرار گیرد.

وی افزود: اجرای ساخت و ساز می تواند چهره شهر را دگرگون و شرایطی برای اشتغالزایی مردم را فراهم نماید بنابراین باید برای تحقق این مهم بیشتر تلاش کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: در این میان شهرداری می تواند با صدور پروانه ساخت و اعطای برخی تسهیلات دیگر، زمینه ای برای ساخت و سازهای بیشتر و البته قانونی را فراهم کند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: پروژه های در دست ساخت را نیز باید کمک کر چرا که اگر نیمه کاره به حال خود رها شوند تبدیل به مخروبه شده و همین چهره شهر را زشت می کند.

وی همچنین در پایان خواستار اجرای تعهد پیمانکاران برای اجرای پروژه های رفاهی – تجاری شهر کرمانشاه شد.

در این جلسه همچنین در خصوص تشریفات قانونی جذب سرمایه گذار برای پروژه های تجاری الماس و نور مباحثی مطرح شد از جمله اینکه فراخوان عمومی برای جذب این پروژه ها از طریق جرائد کثیرالانتشار انجام گرفته است.

اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی جهت مشارکت و تشکیل جلسات کمیسیون معاملات و هیات مدیره سازمان نوسازی و تصویب موضوع از دیگر مباحث مطرح شده در خصوص پروژه های تجاری الماس و نور بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا