گوناگون

سامانه توزیع آرد در استانهای تهران، البرز، قم و مرکزی ارتقا یافت

81223863 5800043

« عباس شفیعی» عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چهار استان خرید گندم با رشد 15 برابری مواجه بوده است و در حال حاضر در استان تهران بیش از 60 هزار تن گندم خرید کردیم.

وی که مسئولیت توزیع آرد در استانهای تهران، البرز و قم را عهده دار است افزود: در استانهای تهران، البرز، قم و مرکزی ده هزار و 800 واحد نانوایی مشغول به فعالیت هستند که با توجه به فصل گرما سطح ارتقای گندم مورد تاکید قرار دارد.

وی به افزایش کیفیت نان در نانوایی ها تاکید کرد و گفت: باید تمام نانوایی ها استاندارد سازی شوند و زمینه را برای آموزش تکمیلی حرفه نانوایی را برای تمام نانوایان فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور از رتبه بندی کارخانه های آرد سازی در این مناطق خبر داد و گفت: برای افزایش تولید نان تمامی کارخانه های آرد سازی را در رتبه بندی یک تا سوم قرار دادیم و اولویت اول ما این است که از کارخانه هایی که در رتبه اول قرار دارند آرد خریداری کنیم.

وی اضافه کرد: اساس و معیار ارزیابی ما در کارخانه های آرد سازی میزان رطوبت آرد و درصد سبوس گیری آرد است.

شفیعی تاکید کرد: توجه به بهسازی و بازسازی واحدهای نانوایی و کارخانه های آرد سازی و کاهش هزینه های تولید از دیگر برنامه ها در جهت افزایش کیفیت نان است.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید تعامل با تولید کنندگان است، تاکید کرد: در حوزه آرد و نان رویکرد دولت را دنبال می کنیم و تعامل مناسبی با واحدهای صنفی و تولیدی داریم.

تهرام/7243/ 699 / 1539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا