گوناگون

سفارشات مدارس ممتاز در كارگاه هنري آسايشگاه کهریزک

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از جمله ملزوماتي كه در طول سال براي مددجويان ساكن در آسايشگاه مورد نياز است ، انواع لباسهاي مردانه و زنانه اي كه ميبايست در سايزهاي مختلف تهيه و تحويل بخشها گردد . 

همچنين كاركنان بسياري از واحدهاي مختلف آسايشگاه اعم از واحد پرستاري و خدمات ، انتظامات و فضاي سبز ، آشپزخانه و رخشويخانه و ساير واحدهاي فعال در مركز به هنگام اشتغال مي بايست لباس فرم مخصوص به تن داشته باشند كه اين مهم در داخل آسايشگاه و آنهم در واحد كارگاه خياطي ساختمان توانبخشي توليد و تحويل مي گردد .

 به گفته رمضان بابايي استادكار ديرين واحد خياطي كه سالهاست مسئوليت اداره اين بخش فعال را به عهده دارد ، تمامي سفارشات و سايز بندي لباسهاي مددجويان و كاركنان پس از تحويل به اين واحد و تهيه پارچه هاي مورد نياز ، توليد و تحويل بخشهاي سفارش دهنده مي شود .

همچنين از آنجائيكه اين كارگاه توانايي و ظرفيت توليد بيش از اين سفارشات را دارد ، انواع سفارشات مختلف از كارخانجات ، شركتها و مدارس براي ما ارسال كه با همت بلند بانوان نيكوكاري كه استاد كار اين رشته نيز محسوب مي شوند ، برش خورده و توسط مددجويان فعال ما با كمك مربيانشان توليد و روانه مي گردد .

 آقاي بابايي افزود  :امسال هم مطابق سنوات گذشته سفارشات مدارس مختلف تهران ، همانند دبيرستانهاي دخترانه رضوي و آئين روشن ، فضيلت و رضوي و تعدادي از مدارس راهنمايي كه جملگي انها از مدارس ممتاز و نمونه هستند ، به دستمان رسيده كه هم اكنون مشغول توليد سفارشات آنها هستيم تا پيش از شروع سال جديد تحصيلي همه درخواستهاي اين مدارس را به موقع تحويل نمائيم .

 گفتني است واحد هنري خياطي از سال 57 و به همت بانوي محترمه خانم خوش صفت و ياران همراهش با كمترين و ابتدايي ترين ملزومات اهدايي راه اندازي شد ، امروز و با همراهي مستمر ايشان و تيم توانمند همراهشان به يكي از فعالترين بخشهاي توليدي در آسايشگاه تبديل شده تا آنجا كه سالهاست علاوه بر خودكفايي آسايشگاه در توليد لباسهاي مختلف مددجويان و كاركنان ، انواع سفارشات را از بيرون مركز دريافت و با بهترين كيفيت ممكن توسط مدجويان ساكن در آسايشگاه و همراهي مربيان آنها توليد و تحويل مي نمايد .   
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا