Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسنظامی

سلاح های دست ساز عجیب و غریب تروریست ها در سوریه + عکس

سلاح های دست ساز عجیب و غریب در جنگ سوریه برای آن هایی که رخدادهای این واقعه تحمیلی به ملت سوریه را دنبال می کنند حتما موضوعی آشناست. سلاح های دست ساز عجیب و غریبی که روزانه جان صدها آدم بیگناه را می گیرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

سلاح های دست ساز عجیب و غریب در جنگ سوریه اگر چه سوژه ای جدید برای مخاطبین فضای مجازی و بخصوص دنبال کنندگان اخبار جنگ در سوریه محسوب نمی شود اما دیدن آن ها و این که تروریست های حاضر در این کشور که تعددشان بیش از ۱۰ دسته و گروه مختلف نیز هستند چگونه با حمایت غرب دست به کشتار مردم بیگناه شهرهای مختلف سوریه می زنند، موضوعی است که تکرار و توضیح در مورد چگونگی وحشی گریشان شاید چندان هم بدون ارزش خبری هم نباشد.

بنابراین قبل از مشاهده تصاویر مربوط سلاح های دست ساز عجیب و غریب در جنگ سوریه باید گفت که جنگ در این کشور یا بهتر بگوییم بحران سوریه با یک سری تظاهرات گسترده و در نهایت درگیری‌های نظامی در این کشور که از ۲۶ ژانویه ۲۰۱۱ – ۶ بهمن ۱۳۸۹ – به دنبال بهار عربی در سایر کشورهای عرب که البته در سوریه با دخالت غرب و حضور تروریست ها وهابی شروع شده‌ به کلی موضوع بهار عربی را زیر سوال برد و هدف نابودی و سلطه غرب و بخصوص وهابیون بر این کشور بود.

البته نباید فراموش کرد که به دلیل مشارکت گسترده ی اتباع خارجی در این جنگ – اطلاق اصطلاح جنگ داخلی برای سوریه – به کلی درست نباشد چرا که همگان می دانند و ما نیز می دانیم که مخالفان مسلح حکومت سوریه از گروه‌های متعددی تشکیل شده که اکثریت آن ها به کشور سوریه تعلق نداشته و در واقع افرادی هستند که با تفکر تروریستی که در ذهن و خونشان جاری است  از سراسر جهان با هدف وحشیگری و قتل عام در سوریه دور هم جمع شده و وضعیت را برای مردم بی دفاعش به گونه ای که امروز در رسانه ها شاهد انتشار اخبار و وقایه آن هستیم رقم خورده و انگار هم این بی ثباتی قرار است حالا حالا ها ادامه پیدا کند.

در این میان و در کنار اصلی ترین گروه تروریستی حال حاضر سوریه یعنی داعش ، گروه های دیگری نیز همچون ارتش آزاد سوریه که در سال ۲۰۱۱ توسط نظامیان جدا شده و منافق از ارتش سوریه، جبهه نصرت شاخه رسمی القاعده در سوریه، و جبهه اسلامی ائتلافی از چندین گروه اسلام‌گرای سلفی، که مهمترین گروه‌های اپوزیسیون سوریه که اساس نابودی زیر ساخت این کشور را مهیا کردند، حضوری فعال داشته و به دنبال حمایت های غرب و بخصوص وهابیون عربستان تا به امروز هزینه های سنگینی را روی دست مردم و حکومت این کشور و بخصوص جهان اسلام گذاشته اند.

با این حال غرب که از این آتش افروزی سود حاصل از ناامنی را برای خود با خرید نفت ارزان و فروش سلاح که اصلی ترین درآمد برای آن ها محسوب می شود، روز به روز جیب خود را پر می کند در تلاش است که همچنان این جنگ ادامه پیدا کند. جنگی که به دلیل شدت آن حتی غربی ها برای در اختبار گذاشتن آسان سلاح برای تروریست ها مشکل داشته و با این حال تروریست ها دست به ساخت سلاح های دست ساز عجیب و غریب زده اند.

با هم در میهن پست نمونه هایی ازسلاح های دست ساز عجیب و غریب تروریست ها در سوریه را با هم تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا