گوناگون

سوارز: فعلا تمرکزم معطوف جام‌جهاني است

 اين ملي پوش اروگوئه اي براي حضور در يک تيزر تبليغاتي راهي بارسلون شده بود و از او درباره انتقال به بارسلونا و رئال مادريد سوال پرسيده شد. از طرفي آنتونيو کونته نيز براي حضور موفقيت آميز در ليگ قهرمانان اروپاي فصل آينده او را در فهرست خريد خود قرار داده است.

او گفت: “تمرکز من فعلا بر روي جام جهاني معطوف شده است. من فصل خوبي را با ليورپول سپري کردم و اکنون مي خواهم بر روي جام جهاني تمرکز کنم. همه مي دانند که هميشه رسانه ها بيش از حد در مورد نقل و انتقالات گمانه زني مي کنند.”

از سوارز پرسيده شد که آيا بندي در قرارداد وي وجود دارد که در صورتي که بارسلونا و رئال مادريد خواهان او باشند، او مي تواند ليورپول را ترک نمايد، که پاسخ داد: “نه، نه، به هيچ عنوان چنين موضوعي صحت ندارد. هيچ بندي که نشان دهد که تيم خاصي براي من در اولويت قرار دارد در قراردادم وجود ندارد.”

سوارز همچنين در مورد گزارش هاي مطبوعات در مورد نقل و انتقالات نوشت: “همه مي دانند که مطبوعات هميشه سعي مي کنند با حدس و گمان بازيکني را به تيمي لينک نمايند، در حالي که شما هيچگونه اطلاعي از موضوع نداريد. من مي دانم که چه مي خواهم. ايجنت من به من مي گويد که چه پيشنهاداتي صحت دارد و کدام ها صحت ندارد. گزارش هاي مطبوعات بيشتر گمانه زني هستند تا واقعيت.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا