گوناگون

سوارکردن بیش از ظرفیت در سرویس مدارس قزوین ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کاشی پزها ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براساس جلسات کارگروه ماده18سرویس مدارس تعداد دانش آموزانی که می توانند سوار خودروی تاکسی شوند براساس ظرفیت کارت خودرو است.

وی عنوان کرد: در کارت هر خودرو میزان ظرفیت سرنشینان آن خودرو ذکر شده است بنابراین والدین دانش آموزان با اطلاع از این موضوع اگر مشاهده کردند خودرویی بیش از ظرفیت کارت خود دانش آموزان سوار کرده است، مراتب را به مسئولان امر گزارش دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: والدین می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان سرویس مدارس در خصوص سوار کردن بیش از ظرفیت خودرو مراتب را به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، انجمن اولیاء ومربیان وپلیس راهور اطلاع رسانی کنند.

کاشی پزها خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده یا اثبات ارتکاب تخلف از سوی رانندگان سرویس مدارس مبنی بر سوار کردن بیش از ظرفیت خودرو با آنان برخورد می شود.

معرفی راننده نمونه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: براساس دستورالعملی که از سوی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ابلاغ شده است، تاکسیرانان نمونه به صورت هفتگی انتخاب شده و معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: براین اساس وقتی یک تاکسیران چندبار در نظرسنجی‌های داخل استان به عنوان تاکسیران نمونه انتخاب شد به اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نیز معرفی می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: این اتحادیه برخی از معیارها و شاخص ها را برای معرفی تاکسیرانان نمونه از سراسر کشور در نظر گرفته که هریک از رانندگان که این معیارها را مدنظر قرار دهند، توسط سازمان تاکسیرانی به اتحادیه معرفی می شوند.

کاشی پزها عنوان کرد: تاکسیرانان منتخب از نظر حسن شهرت و تاثیرگذاری به اطرافیان به ویژه سایر تاکسیرانان و شهروندان به عنوان یک الگو مورد تأیید باشند.

وی تصریح کرد: تاکسیرانان نمونه در شورای اداری سازمان تاکسیرانی، شورای اسلامی شهر، نمازجمعه و سایر مقامات شهری مورد تقدیر قرار می گیرند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: همچنین تاکسیرانان نمونه در نشریات محلی استان معرفی می شوند تا الگویی برای دیگر تاکسیرانان فعال در ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین به شمار روند.

کاشی پزها بیان کرد: براین اساس آقای رضا نجفی با هشت سال سابقه فعالیت در سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به عنوان تاکسیران نمونه هفته اول مهرماه سال جاری انتخاب شد.

وی اظهار کرد: نجفی از تاکسیرانان فعال سازمان بوده و در عرصه های ورزشی در رشته های تکواندو و کنگ فو فعالیت های گسترده ای دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: وی ضمن کسب چندین لوح تقدیر در رشته های ورزشی فوق از سوی سپاه ناحیه شهرستان قزوین واداره کل تربیت بدنی استان نیز چندین بار مورد تقدیر قرار گرفته است.

کاشی پزها اضافه کرد: آقای نجفی در ورزش همگانی در شهر قزوین فعالیت داشته و علاوه برارائه خدمات به عنوان یک تاکسیران نمونه در  باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به عنوان مربی فعالیت می کند.

وی یادآور شد: شهروندان قزوینی می توانند نظرات خود در مورد تاکسیران نمونه را از طریق شماره تلفن33848 داخلی 119 و120 وهمچنین شماره پیامی 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا