گوناگون

سوريان: به خاطر مردم به موفقيت رسيدم

 حميد سوريان بعد از برتري در کشتي فينال مسابقات جام جهاني کشتي فرنگي مقابل حريف روس خود  گفت: وضعيت آمادگي جسماني‌ام راضي‌کننده بود اما معتقدم بايد براي مسابقات آينده با تمرينات بيشتر و آمادگي بهتر به ميدان بروم تا نتايج بهتري کسب کنم. آسيب‌ديده بودم و از ناحيه ترقوه و کتف مشکل داشتم. بي‌ترديد براي مسابقات پيش رو بايد تمرينات سخت‌تري انجام دهم.

کشتي‌گير وزن 59 کيلوگرم ايران در مورد عملکرد ضعيفش در وقت اول کشتي مقابل حريف روس خاطرنشان کرد: به هر صورت تغيير وزن و شرايطي که پيش از مسابقات جام جهاني داشتم سبب شد تا کمي از وضعيت ايده‌آل فاصله بگيرم.

سوريان درباره قهر کشتي‌گيران فرنگي و رفتن آنها از خانه کشتي اظهار داشت: به هر صورت شايد اين مشکلات در اتحاد و انسجام تيم ما تأثيرگذار بود با اين وجود توانستيم نتايج خوبي در جام‌جهاني کسب کنيم. معتقدم کشتي‌گيران در گرفتن آن تصميم حق داشتند و به هر حال مشکلاتي بود که بر خانواده کشتي حاکم شده و شرايط نابساماني را ايجاد کرده بود.

وي افزود: اعتراض کشتي‌گيران به حق بود اما با اين حال اکنون که وقت مسابقات رسيده همه اعضاي تيم ايران متحد شدند تا کسب افتخار کنند. اميدوارم افرادي که هدايت کشتي را در دست دارند هم تلاش کنند تا اين مشکلات برطرف شود. بازي‌هاي آسيايي و مسابقات قهرماني جهان در پيش است و بايد تلاش کنيم تا در آنها نتايج مناسب را کسب کنيم.

کشتي‌گير وزن 59 کيلوگرم ايران در مورد رفتن محمد بنا هم گفت: به هر صورت در اين پنج ماه بنا زحمات بسياري کشيد و من خود را مديون او مي‌دانم اما حضور نوربخش هم به شرايط فني ما بسيار کمک کرد. اميدوارم براي بازي‌هاي آسيايي وضعيت تيم کشتي فرنگي ايران بهتر شود.

سوريان اذعان کرد: اگر حقيقت را بگويم در بازي فينال وقتي از حريف عقب افتادم کمي نااميد شدم اما با لطف مردم و براي آنکه شرمنده مردم نشوم تلاش خودم را انجام دادم. کشتي فراز و فرود زياد دارد و با آنکه لحظاتي دلسرد شده بودم اما با تلاش دوچندان توانستم پيروز شوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا