گوناگون

سیاست دولت توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است/ باید زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز حسن کریمی در همایش شهرداران استان تهران در جوادآباد ورامین با اشاره به ضرورت تکریم مردم در شهرداری‌ها اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع مسأله ای است که باید شهرداران به آن توجه ویژه ای داشته باشد، زیرا مردم ولی نعمت ما هستند و باید کمال احترام در حق آنان رعایت شود.

معاون عمرانی استانداری تهران افزود: شهرداری از جمله ارگان هایی است که می تواند در سایه تعامل سازنده با شورای اسلامی، نماینده مجلس نیز سایر دستگاه ها، خدمات شایانی به مردم ارائه کند و باید شهرداران از این ظرفیت بهره ببرند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های استانداری تهران، برگزاری نشست در مناطق دور افتاده و کمتربرخوردار استان تهران است که برگزاری همایش شهرداران استان تهران در شهر جواد آباد براین اساس انجام شده است.

کریمی اضافه کرد: شاید برخی از افراد جلسات خود را در مناطق خوش آب و هوای شمال و یا حتی دوبی برگزار می کردند ولی دولت تدبیر و امید سنت شکنی کرده و جلسات خود را در مناطق کویری مانند جواد آباد و دیگر مناطقی که توسعه کمتری داشته اند برگزار می کند تا مسوولین عادت کنند که باید برای رفع مشکلات مردم به خود زحمت داده و تلاشی مضاعف داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: فرصت خدمت كردن به مردم به هر فردي داده نمي‌شود و كساني كه داراي مسئوليت در نظام اسلامي مي شوند، بايد قدر اين فرصت‌ا را بدانند.

کریمی گفت: شهروندان از یک شهردار انتظار و توقعات زیادی دارند و اگر عملکرد مناسبی نداشته باشد همواره باید پاسخگوی مردم باشد، به همین خاطر باید یک شهردار در عملکرد خود بسیار دقت کند.

وی بیان داشت: مهمترین سیاست دولت، رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته است ولی توسعه، عمران و آبادانی مناطق با اعتبارات محدود استانی میسر نمی شود و برای این امر می باید از توانمندی های بخش خصوصی و نیز سرمایه های خارج از استان استفاده کرد.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: با توجه به اینکه رویکرد و هدف دولت توجه به مناطق محروم شهر و ارتقا وضعیت رفاهی و ورزشی در این مناطق است استفاده از سرمایه گذار در منطقه کمتر توسعه یافته پیشنهاد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا