گوناگون

سیطره داعش بر برخی مناطق سامراء/آماده باش امنیتی در اطراف حرمین عسکریین(ع)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  المسله، یک منبع در پلیس استان صلاح الدین گفت تروریستهای داعش از طریق حملات مسلحانه به شهر سامراء، بر برخی محله های مسکونی و ساختمانهای دولتی در این شهر مسلط شده اند.

به گفته این منبع، حملات داعش سبب درگیری میان آنها و نیروهای امنیتی شد که همچنان ادامه دارد که بر اثر این درگیریها، شماری از طرفین کشته و زخمی شده اند.

این منبع اظهار داشت تروریستهای داعش صبح امروز با حمله به شهر سامراء بر محله های العرموشیه، الضباط و المثنی و محله المعتصم و البدیریه و مرکز پلیس واقع در شرق سامراء سیطره یافته اند و پرچمهای سیاه خود را بر فراز ساختمانهای این محله ها به اهتزاز درآورده اند.

این منبع افزود درگیریها میان نیروهای امنیتی و تروریستهای داعش همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی با هدف بیرون راندن تروریستها، مقررات منع آمد و شد را در شهر اجرا کرده اند.

به گفته این منبع، منطقه قدیمی سامراء که حرمین مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در آنجا قرار دارد، به طور کامل بسته شده و نیروهای امنیتی حاضر در آنجا در آماده باش کامل به سر می برند و طرح تروریستها برای حمله به این مکان مطهر را خنثی کرده اند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا