گوناگون

سیل به روستاهای اصلاندوز مغان خسارت وارد کرد

81188124 5737608

به گزارش روز سه شنبه ایرنا،لطفعلی زیادی، بخشدار اصلاندوز در بازدید از روستاهای آسیب دیده از سیلاب گفت:ب ارش شدید باران در اصلاندوز علاوه بر ایجاد آبگرفتگی در برخی از محله های شهر، خسارت هایی را نیز به بخش کشاورزی و روستاهای این بخش وارد کرد.

وی افزود: در جریان بارش شدید باران، مسیرهای تردد افراد و همچنین راه روستایی ،جاده مواصلاتی غرب دره رود و مزارع آسیب جدی وارد شده و از سویی دیگر باعث آبگرفتگی منازل و ایجاد سیلاب داخل روستای گدایلو شده است.

وی با بیان اینکه در سطح شهر هم بارش باران باعث آبگرفتگی خیابانها و مشکل رفت و آمد مردم و خودروها شده است، افزود:روستاهای گدایلو ،پلنگلو،ایدر ،بودجه و بران و روستاهای حاشیه دره رود گرفتار سیلاب شده و منجر به ورود آب به درون خانه ها و منازل ساکنین این روستاها شده است.

بخشدار اصلاندوز ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع مدیریت بحران منطقه و کمک رسانان شهری و شهرستانی در محل وقوع سیل افزود: با اطلاع از به راه افتادن سیل در ناحیه شرق و غرب دره رود بلافاصله با تلاش اعضای شورای تامین ،معاون فرماندار شهرستان پارس آباد ،مدیریت بحران منطقه ،سپاه ناحیه عشایری ،نیروی انتظامی و شورای اسلامی روستاها ، دهیاران و اهالی مسیر سیل به رودخانه دره رود هدایت شد.

زیادی، در مورد میزان خسارت واردشده به مزارع کشاورزی و منازل هم گفت:میزان خسارت از سوی ستاد بحران درحال بررسی است.

اصلاندوز به عنوان یکی از بخش های تابعه شهرستان پارس آباد در شمال استان اردبیل و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

7121/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا